Bo Bendsneyder deel 2

Hadden ze aan het begin van het jaar moeten doen 🤣
Ja daar heb jij dan helemaal weer gelijk in.
Maar ja racen kost een hoop geld en sponsoring is puur een kwestie van gunnen. Dat kan 1 persoonvan een bedrijf wel leuk willen, maar andere mensen die ook wat te zeggen hebben over het geld kunnen daar weer heel anders over denken. Als er überhaupt al geld is.
Er zijn maar heel weinig teams die alles helemaal voor elkaar hebben voordat ze gaan racen. Vaak berust het op vertrouwen en hoop dat het goed komt....
 
Daar gaat het helemaal niet om.
Gaat er over dat ze ze weer een basis afstelling hebben.
En van uit daar weer verder kunnen.
Als jij zo’n fiets op vrijdag krijgt.
Kan je niet verwachten dat je top tien rijd als je dat al bijna nooit deed.
En die stomme opmerking over die punten slaat natuurlijk nergens op.
@Qken En de test was goed maar het vertaalt zich niet in een goede startpositie in het raceweekend. zegt dus toch niet zo veel.
 
Fijn dat hij nog de kans krijgt om met de Pirelli banden te rijden. Bo klaagt vaak over de voorkant. Misschien is dat gevoel met de Pirelli een stuk beter.
Dan moet hij zich aanpassen of een andere afstelling gebruiken. De banden zijn voor iedereen hetzelfde en dit aanhalen vind ik een flauw excuus .
 
  • Leuk
Waarderingen: SDR6
Nieuw contract, nieuw frame, zelfde plek in de achterhoede. Ik ben niet zo vaak uitgesproken positief of negatief over Bo, ben blij dat er een Nederlands tintje in het wereldkampioenschap zit. En dat podium in Austin, ja dat was heel mooi voor hem. Maar je maakt het je fans niet makkelijk als je Q2 niet weet te halen.
 
Bo is (helaas) niet de man die wekelijks om het podium mee doet. Hij zal hopelijk nog vaak een uitschieter hebben en daar geniet ik dan van.
hij doet niet èèns wekelijks mee in de top 10,zal het van een uitschieter moeten hebben,
komt niet uit wat er ooit in leek te zitten........next
 
Sorry dat ik je vriendje niet ben....
Mwa ik ken je niet persoonlijk dus vrienden is geen sprake van idd ;)
Maar verder zijn wij het ook niet eens, dat kan en dat mag. Dat is niet het einde van de wereld meteen.
Het enige wat ik probeerde te zeggen is dat Dorna er belang bij heeft dat er ook nog een paar niet Spanjaarden rondrijden, om zo ook kijkers uit bijvoorbeeld Nederland aan zich te blijven binden. En dat zal niet veranderen, gelukkig want ik heb niet zo veel zin om naar een cup met Spanjaarden te kijken.
Ik let als Nederlander toch op de Nederlandse coureurs en Teams. Motogp kijk ik, helaas zonder Nederlandse coureurs. Maar als MvdM niet meerijdt bij de WSBK heb ik weinig reden om te kijken. En dat snapt Dorna gelukkig nog wel.
 
  • Leuk
Waarderingen: jbt
Haha nee idd.

Das helemaal.goed toch. Goeie reden.
Ik kijk graag naar gevechten, competitie en als dat allemaal Spanjaarden zijn of Italiaanse figuren..ook goed.
Als er maar spektakel is. Dat er zoveel ducatis rondrijden vind ik bv al erg jammer. Ondanks dar ik zelf die meuk rijd.
Wil weer terug naar suzuki, kawasaki etc etc. Max 4 rijders per merk bv..

Als ze daar nou wat mee konden....
 
Haha nee idd.

Das helemaal.goed toch. Goeie reden.
Ik kijk graag naar gevechten, competitie en als dat allemaal Spanjaarden zijn of Italiaanse figuren..ook goed.
Als er maar spektakel is. Dat er zoveel ducatis rondrijden vind ik bv al erg jammer. Ondanks dar ik zelf die meuk rijd.
Wil weer terug naar suzuki, kawasaki etc etc. Max 4 rijders per merk bv..

Als ze daar nou wat mee konden....
Hmm. Zijn we het toch gedeeltelijk eens.
Vandaag ben ik bijna in slaap gevallen bij zowel de Moto2 als de nog saaiere Motogp. Binder maakte het de eerste ronden nog ff spannend en ik hoopte dat hij wat ging forceren. Helaas Peco en Ducati hebben hun zaken "te" goed voor elkaar. Jammer voor ons als kijker maar het is verdient, door werk in het verleden.
Maar de Moto3 heb ik met open ogen en rechtop op de bank zitten volgen. En dat kwam door een fijn nuchter kereltje uit Staphorst. :t
Daar ga ik nog een hoop zondagen met plezier naar kijken. :Y


Ow ff voor de duidelijkheid ik bedoel natuurlijk Colin Veijer en niet Evert S. ook uit Staphorst. :X Godsamme die was na de wedstrijd ook niet met z'n kop uit beeld te houden. |( Pleur toch een eind op man, en laat dat jong ff lekker gaan.
 
De reactie van BO; veel voorspelbaarder wordt t niet;

Het belangrijkste is dat we stappen vooruit maken, we werken heel hard en ik ben er 100% zeker van dat we snel de positie zullen bereiken die we verdienen. Ik wil het team bedanken voor het geweldige werk dat ze altijd doen, we blijven er samen voor gaan om over twee weken sterk voor de dag te komen tijdens de thuis Grand Prix van het team in Barcelona.”

Dan hoor ik 100 x liever zo'n Veijer zichzelf eerlijk analyseren 😍
 
Maar, wat Bo zegt is toch niet gelogen? Wat wil je dan dat ie zegt? Ik doe mn best niet en ik kan het niet?
Heb je wel eens naar al die spanjolen in de Moto2 en Moto3 geluisterd? Of voetballers en coaches?

Veijer zegt toch ook niet zoveel, alleen dat ie vind dat het beter kan en dat op zondag de punten worden verdeeld?

Interesseert mij het wat wat die gasten tegen de media zeggen. Als ze maar hun best doen op dat ding.
 
De reactie van BO; veel voorspelbaarder wordt t niet;

Het belangrijkste is dat we stappen vooruit maken, we werken heel hard en ik ben er 100% zeker van dat we snel de positie zullen bereiken die we verdienen. Ik wil het team bedanken voor het geweldige werk dat ze altijd doen, we blijven er samen voor gaan om over twee weken sterk voor de dag te komen tijdens de thuis Grand Prix van het team in Barcelona.”

Dan hoor ik 100 x liever zo'n Veijer zichzelf eerlijk analyseren 😍
Wat moet ie dan zeggen? Dat ie last had van zijn reet?
 
Terug
Bovenaan Onderaan