Bo Bendsneyder deel 2

team-supermartxe-vip-by-paris-hilton-presented-28530_1.jpg
 
Wat was er tricky in de moto2 race ? Als dit voor Bo nog tricky is na 6 jaar moto2 dan wordt het ook niet veel meer.
Bo is volgens mij sneller vertrouwen kwijt dan dat ie t vind. Een paar natte plekken kost hem zomaar 5 plekken. Dat is iets waar je moeilijk verandering in brengt. Uitschieters moet je dan koesteren. Ben eigenlijk sinds halverwege dit jaar ook niet meer benieuwd welke redenen hij nu weer aan voert. Zie Veijer,s eigen analyse versus die van Bo.
Winnaars zijn kritisch op zichzelf middels een duidelijk verhaal. Verliezers staan bol van excuses en noemen zelden eigen falen. Ze spreken dan van weinig vertrouwen. Maar feitelijk missen ze het gevoel voor de echt serieuze pace. Het is dus bedekte zelfkritiek en daarmee leer je niet hoe dat te doorbreken. Dat is mijn analyse van Bo
Zonta daarentegen lijkt zonder de hoge druk van z.n vader steeds meer z.n draai te vinden . Hij is niet de eerste coureur waar de vader in feite de groei belemmert met het delen van -te- veel info en strooiend met goede bedoelingen .... .
 
ik begrijp dat hij een landgenoot van jullie is, maar het wordt tijd dat hij opkrast. dit wordt echt niks meer.
voor jullie over Barry beginnen : was het jaar goed begonnen maar moet zich nu toch echt weer gaan herpakken
Vond hem (Barry) zo slecht niet. Maakt een hele slechte start. Bleef te lang achter nr64 hangen maar toch op eigen kracht naar de 15de plek gereden.
 
Ik vind dat een mogelijke oorzaak noemen, of een excuus bedenken in het commentaar op coureurs vaak met elkaar worden verwisseld. Het ligt natuurlijk ook dichtbij elkaar, maar ik deze gasten krijgen vaak de vraag, "waar lag dat vandaag aan?". Dan vind ik het logisch dat ze mogelijke oorzaken noemen.
 
Had Bo een slechte start dan dit weekend? Nee hij won 3 a 4 plaatsen.

Bo zal het van de uitschieters moeten hebben, helaas is het dit jaar gewoon een ruk seizoen op Austin na.
Maar voorlopig is Bo wel de meeste succesvolle coureur in de afgelopen jaren met 3 podiums op zijn naam.
Helaas kan hij de stap naar de top niet maken.
 
Had Bo een slechte start dan dit weekend? Nee hij won 3 a 4 plaatsen.

Bo zal het van de uitschieters moeten hebben, helaas is het dit jaar gewoon een ruk seizoen op Austin na.
Maar voorlopig is Bo wel de meeste succesvolle coureur in de afgelopen jaren met 3 podiums op zijn naam.
Helaas kan hij de stap naar de top niet maken.
Had Bo een slechte start dan dit weekend? Nee hij won 3 a 4 plaatsen.

Bo zal het van de uitschieters moeten hebben, helaas is het dit jaar gewoon een ruk seizoen op Austin na.
Maar voorlopig is Bo wel de meeste succesvolle coureur in de afgelopen jaren met 3 podiums op zijn naam.
Helaas kan hij de stap naar de top niet maken.
Ik had het over Barry. Verloor een aantal plaatsen maar is op eigen kracht naar p15 gekomen. En dat mis ik bij Bo, zijn start was cava maar verliest dan plaatsen. Kon zelf bij Barry niet aanpikken.
 
Ik vind dat een mogelijke oorzaak noemen, of een excuus bedenken in het commentaar op coureurs vaak met elkaar worden verwisseld. Het ligt natuurlijk ook dichtbij elkaar, maar ik deze gasten krijgen vaak de vraag, "waar lag dat vandaag aan?". Dan vind ik het logisch dat ze mogelijke oorzaken noemen.
Kijk eens een interview terug met bijv. Colin Veijer, ventje is gewoon realistischer en vooral erg kritisch naar zichzelf toe.
Bij Bo is het of de motor, het team, de voorband, onverklaarbare trillingen en dat soort dingen. Juist op het moment dat je verwacht dat hij er zelf niet lekker op zit ( overleden opa ) rijd hij zn beste uitslag.
Mis bij Bo al jaren het vuur wat er eerder wel was..
Ik noem een slechte start geen pech.
vandaar ook de " ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan