Bobber pics, deel 2

danny004nl6.jpg

danny003ne7.jpg


8-)
 
Soort van kunsttieten.Mot kotse van de 5 bak ,het frame,het niet passende blok .etc.Hardtail voor ouwe lulle met ouwe rugge.Eigenlijk dus wat voor mij ,zo'n softail.NOT.Ik haat die krenge tot in het diepst van mijn hart.Kan ik niet helpe he.Als ik een softail zie mot ik :r :r .Ben al weer weg naar de kotspot. :r :r En dan die primair.Tjezus.Plak der dan een nep oldstyle tin op.
 
kijk! je kan het wel ;)

Volgens mij bouwt ie ze in opdracht, met beperkt budget,
en komen ze met een softtail aanzeulen,
denk dattie zelf ook liever een originele panheufd had verbouwd...
Maar we kunnen t em vragen!?
 
Soort van kunsttieten.Mot kotse van de 5 bak ,het frame,het niet passende blok .etc.Hardtail voor ouwe lulle met ouwe rugge.Eigenlijk dus wat voor mij ,zo'n softail.NOT.Ik haat die krenge tot in het diepst van mijn hart.Kan ik niet helpe he.Als ik een softail zie mot ik :r :r .Ben al weer weg naar de kotspot. :r :r En dan die primair.Tjezus.Plak der dan een nep oldstyle tin op.
Bla bla, laat jij eens wat zien dan :X
 
old crap school.Niet de mooiste en nu ff buiten dienst maar doet het al bijna 17 jaar. .Maar begin juni weer naar noorwegen.
 
Gisteren liep hij rond op een plaatselijke customshow waar hij naar het schijnt bij de jury zat, was wel een strak verbouwde wildstar te bespeuren.
Spijtig had ik men fototoestel niet bij |(
 
kijk! je kan het wel ;)

Volgens mij bouwt ie ze in opdracht, met beperkt budget,
en komen ze met een softtail aanzeulen,
denk dattie zelf ook liever een originele panheufd had verbouwd...
Maar we kunnen t em vragen!?

Ben er weer, net nog eens na zoveel maanden ingelogd...
@ Rusty Steel: dank voor de enige juiste uitleg...!!
@ Bugeater, thanks man, had het artikel zelf nog niet gezien!
@ Oerman: Ik was Zaterdag inderdaad daar tijdens de Highway cafe Custom bike show door de MC Egmond..ik ken een paar jongens van die club en ze vroegen me of ik een klein stukie tekst kon maken voor in de BT..uiteindelijk zat ik ook in de "jury" of hoe je dat ook mag noemen... :Z
 
Laatst bewerkt:
Welcome back!

Als je dat artikel/blaadje wil hebben, laat maar ff weten (ik denk dat jouw frans een stuk beter is dan van Brallie & mijzelf), stuur ik't wel op.
 
Welcome back!

Als je dat artikel/blaadje wil hebben, laat maar ff weten (ik denk dat jouw frans een stuk beter is dan van Brallie & mijzelf), stuur ik't wel op.
Bedankt, ik ge em straks effe ophalen hier bij de lokale boer...
Mien frans is maar net zo goed als in het blad want ik schreef zelf de tekst...(in't frans)
Was ook nodig, want die fotograaf/reporter wist in principe niet écht wat ie aan't fotograferen was, t'was een "nieuweling" zeg maar... :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan