Bobber pics

Status
Niet open voor verdere reacties.
motor van een maat van mij 2 jaar terug
ik ben net begonnen aan een nieuw project
full
 
Kijk, daar vinnik dus helemaal nix mis mee. Gewoon lekker simpele techniek (en uiterlijk), en een bakkie voor de rest van de huisgenoten. Als ze niet zo verrekte onbetrouwbaar waren en veel ruimte innamen in de (nu al te kleine) garage, zou'k er best een naast willen zetten. Maar dan in Dessert Storm-paintjob (net als m'n camper) en mét .50 op de zijbak!

Helemaal goed die dingen.bobber of niet...
 
Zag 'm net op marktplaats staan voor € 1750. Is een Dnepr met BMW R75 blok (scheelt weer in betrouwbaarheid).

Past helaas niet achterom het huis en door de poort -O-
 
... volgens de RDW ...

Tsss, de RDW, wat weten die daar nou van?
Dat ding van mij staat op kenteken als: merk Ural type Dnepr ... Da's zowat hetzefde als: merk Harley Davidson type Honda :+
Die lui hebben er echt geen kaas van gegeten hoor!

'kvin ut trouwens wel een mooi ding, maar die prijs is hij niet waard hoor!
 
volgens de RDW is het een URAL.........tuur !

De RDW is gek :P

Is inderdaad een BMW blok, en voor die 1750 zou ik wel overwegen em te kopen als ie verder een beetje fatsoenlijk is, en ik de pegels had, en de ruimte, en....


:+

Is de mijne dan ook een bobber? Heb er wel een soort van druppeltank opzitten (op twee manieren, qua vorm en qua lekkage :+ )
 
het is op zich ook wel een mooi spannetje maar alleen een BMW blok maakt het m.i. nog geen betrouwbare motor.......
 
... een soort van druppeltank opzitten (op twee manieren, qua vorm en qua lekkage ...

Hmmpf, klink bekend B|
'heb er inmiddels tank nummer 4 op zitten. Deze is wel dicht, maar nou krijgt mijn benzinekraan ineens last van metaalmoeheid B|

'kstop ermee hoor, dan maar lekken ...
maar niet vragen naar het verbruik hè?
:+
 
volgens de RDW is het een URAL.........tuur !
I stand corrected .... hij komt uit 't oosten, en het blok ook en is UR-betrouwbaar.

Heb er een keer iets over gelezen; Ural en Dnepr zijn 2 verschillende merken (al maken ze vrijwel dezelfde troep), maar in NL werden ze ingevoerd als merk: Ural, type: Dnepr.
 
I stand corrected .... hij komt uit 't oosten, en het blok ook en is UR-betrouwbaar.

Heb er een keer iets over gelezen; Ural en Dnepr zijn 2 verschillende merken (al maken ze vrijwel dezelfde troep), maar in NL werden ze ingevoerd als merk: Ural, type: Dnepr.

Nope, ze maken niet dezelfde troep, alleen de kwaliteit is vergelijkbaar _O-
Dnepr komt uit het oosten (Kiev), en Ural is veel oostelijker en noordelijker (Irbit). Beide merken hebben ongeveer net zo weinig met elkaar gemeen als Honda en Kawasaki.

Ze zijn ook nooit ingevoerd als merk Ural type Dnepr, want voor beide merken was een type-keur aanwezig, maar dat heeft de RDW er van gemaakt omdat die er dus niks van begrijpen ...

;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan