Bobber pics

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laatst bewerkt:
Oef... weet je dat wel zeker Alf? Een geassembleerd blok van FHP begint bij ± 8500 euri... Maar zijn wel iets beter dan het orgineel :-)
http://www.flatheadpower.com/products/fhp_pricelist.htm

Volgens mij kun je beter een barrel kopen en gaan opknappen. Houdt je maanden uit de kroeg.
Klopt maar een slechte ul kost ook aL GAUW 10000 EURO.Daar moet dan toch zeker nog 5000 bij aan revisie kosten.Hoofdreden is echter dat ik dan een nieuw blok heb dat belastbaarder schijnt te zijn als origineel.Vind nog steeds dat je een koopje met je knuckle hebt gehad.Zolang ik nog geen geld heb liggen knetter ik echter nog maar effe door op mijn ouwe shovel .Die doet het al 15 jaar goed.

Shovel shovel.
 
Afkomen met die foto's Hemsby = :} :}

[me]NitroMax kon er nooit naartoe, moest dan altijd werken[/me]

Helaas daar ook nooit gespeeld met de band '(
Je komt ze maar eens gewoon bekijken *D kep geen zin om ze allemaal te gaan scannen (zijn van voor de digicam periode)
En sommige zijn ook niet geschikt voor publicatie :X
 
Greasy kulture!

Bobber knuckle,Shotguns,Apehangers..Heaven on wheels.Mooiste van dit soort fietsen is als je zo,n gast van achteren ziet

full

 
Ik kom er maar niet uit met de kleur, dus maar weer met photochop gespeeld.
Wat denken jullie?

Rood...

full
 
Oef, allebei mooi (goed gesjopt trouwens!) maar mijn voorkeur gaat naar rood, voor de klassiekere look.
 
op www.greasykulture.com staan foto's van Hemsby, ik weet zo niet exact waar maar ik heb ze gezien..........................................onder het kopje "Kulture"
Op die site stond ook deze:

top-shelf-014.jpg


Vooral die wide whites vind ik wel wat hebben.

Misschien dat ik ooit eens de matzwarte ga verbouwen :9
Dan wordt het een Jap bobber in mini uitvoering, t begin is er iig al :)
 
Als je dan toch niet voor scallops gaat ( |( ), dan is die flatblack met vlammen natuurlijk waanzinnig mooi. :}



[me]NitroMax gaat voorlopig nog niet aan z'n BSA choppertje werken, maar gaat wel de tank en het achterspatbord vast aan Rickie ( van de Skin Art/Chicanofietsenbouwer/VWbusLowriderbouwer ) meegeven voor een flatblack/grijs en rode pinstriping zoals in Dice stond [/me]
 
WHAAAAAAA!!! Die 3e is cool!!!!!! *D Wat een circusding! Geweldig!!!!
Die laatste is ook gaaf! :)
 
WHAAAAAAA!!! Die 3e is cool!!!!!! *D Wat een circusding! Geweldig!!!!
Die laatste is ook gaaf! :)
Laatste is zeker een gaaf ding: Maltezer kruis olietankje :} :} en dan die sissy-bar 8-)

[me]NitroMax heeft eindelijk een adres gevonden waar ze echte metalen Maltezerkruis spiegeltjes verkopen ipv die plastic dingen, volgende week ook gelijk maar ff bestellen voor op de "Birdie"[/me]
 
Dat duivelstaartje vond ik persoonlijk net ff iets minder; het past niet bij die hoekige bike.

De tank is gaaf, die uitlaten (vooral omdat ze zo laag zitten), en zelfs de spaken: mooi chaotisch kris-kras lijkt het wel! :) En dat blok natuurlijk he!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan