Bol d'Or liefhebbers show your bike!!! Deel V

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Raywi

Dat eerste hok met die verroeste bochten is vreselijk overpriced. Kansloos als ie in de buurt van de vraagprijs wil blijven. Zijn ook niet de originele dubbelwandige bochten.

Die tweede heeft een vraagprijs die een leuk uitgangspunt is als ie echt zo mooi is als op de foto´s; maar die zal zeker nog een stuk moeten zakken.

Die derde staat er al voor de zoveelste keer op. Is een 750, niks mis mee maar niet de duurste versie. En die kuip, brrrr......
Als hij die kuip eraf sloopt, weggooit, er met niemand meer over praat en de motor weer origineel maakt geef ik hem meer kans, maar ook dan niet voor die vraagprijs.
Voor dat geld overweeg ik bijna de mijne te verkopen. (niet echt, hoor)

Inderdaad, die laatste staat er echt al heeeeeel lang op! Elke keer zie ik m staan en denk ik: hoeveel keer gaat de beste man nog het advertentiegeld betalen voordat hij zich realiseert dat de prijs misschien iets (minimaal 500 euro) te hoog is? :?
 
Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd met je mooie Boldor !
Wat voor uitlaat zit er eigenlijk op ?

Er zit een 4 in 1 van yoshimura op. Geeft wel een mooi geluid en dat doet mij nog twijfelen tussen, deze laten zitten of toch de originele terug zetten. De originele heb ik er ook nog bij gekregen. Alleen is die niet meer in perfecte staat.
 
Er zit een 4 in 1 van yoshimura op. Geeft wel een mooi geluid en dat doet mij nog twijfelen tussen, deze laten zitten of toch de originele terug zetten. De originele heb ik er ook nog bij gekregen. Alleen is die niet meer in perfecte staat.


Wat is niet perfect :? als je 1 van de 2 kwijt wil hier zijn altijd wel liefhebbers :Y
 
hallo,
ik zag dat hier een bol d'or topic was en misschien is het handig om hier even te melden welke motors ik wil verkopen

ik heb enkele honda's en wil er een paar verkopen omdat ik er te weinig mee rijdt

ik heb een cb 750 bol dór-2 te koop japanse importmotor van 1981
in goede originele staat, diverse rubbers vervangen, remmen,voorvork,
carburateurs gereinigd, nieuwe bougies e.d.
motor is origineel zonder kuip, gouden wielen en zwart motorblok
van dit model zijn er zeer weinig in nederland, ik heb er nog nooit eentje gezien



en een cb 1100R (RC) deze motor is in zeer goede staat
bij deze motor zijn alle rubbers,bussen en lagers vervangen,
carburateur is gereviseerd en gesynchroniseerd, motorblok is niet uit elkaar geweest, wel kleppen gesteld, nieuwe bougies e.d.

dit is een verzamelaarsobject (slechts 1500 gemaakt )

ik zal de foto's erbij doen
mocht iemand meer willen weten kun je altijd contact met me opnemen


full
 
S.v.p. geen vraagprijs noemen bij de 1100.
Dan kan ik nog even mezelf voor de gek houden en net doen alsof het wel iets voor mij is. Als er een prijs gevraagd wordt die voor een 1100 normaal is dan moet ik helaas alweer afhaken.
Hoe mooi ook, ze zijn boven mijn budget.
 
hallo,
ik zag dat hier een bol d'or topic was en misschien is het handig om hier even te melden welke motors ik wil verkopen

ik heb enkele honda's en wil er een paar verkopen omdat ik er te weinig mee rijdt

ik heb een cb 750 bol dór-2 te koop japanse importmotor van 1981
in goede originele staat, diverse rubbers vervangen, remmen,voorvork,
carburateurs gereinigd, nieuwe bougies e.d.
motor is origineel zonder kuip, gouden wielen en zwart motorblok
van dit model zijn er zeer weinig in nederland, ik heb er nog nooit eentje gezien



en een cb 1100R (RC) deze motor is in zeer goede staat
bij deze motor zijn alle rubbers,bussen en lagers vervangen,
carburateur is gereviseerd en gesynchroniseerd, motorblok is niet uit elkaar geweest, wel kleppen gesteld, nieuwe bougies e.d.

dit is een verzamelaarsobject (slechts 1500 gemaakt )

ik zal de foto's erbij doen
mocht iemand meer willen weten kun je altijd contact met me opnemen


[afbeelding]


Deze de 750 Motorshopper: te koop: originele cb 750 bol dór-2 oldtimer belastingvrij

Ben toch benieuwd naar de prijs van de 1100R :9~

Erik we blijven gewoon droomen
 
Laatst bewerkt:

Hij is mooi :9~

Even rekeken , het bier is in de aanbieding bij de C1000 3 halen 2 betalen

is € 8,99 gemiddeld (drink zelf geen bier) x 400 = 3596 - 1/3 = 2397 + 400 x 8,60 statiegeld =€ 5837 ,- :? volgens mij

:( niet binnen het budget , statiegeld krijg je toch altijd terug dan zou het passen _O- _O-
 
Laatst bewerkt:
Erik we blijven gewoon droomen


Ja, maar ik heb laatst op een 1100 R mogen rijden :9~ . En dat gevoel van `ik wil er een, ik wil er een, ik wil er een, ik wil er een...........´ wordt dan wel nog wat groter.
Het zal wel altijd een droom blijven net als een oldtimer Mercedes W123. zucht

(niet dat ik te klagen heb, hoor over mijn motoren en auto´s. Integendeel zelfs, maar de dromen blijven).
 
Hij is mooi :9~

Even rekeken , het bier is in de aanbieding bij de C1000 3 halen 2 betalen

is € 8,99 gemiddeld (drink zelf geen bier) x 400 = 3596 - 1/3 = 2397 + 400 x 8,60 statiegeld =€ 5837 ,- :? volgens mij

:( niet binnen het budget , statiegeld krijg je toch altijd terug dan zou het passen _O- _O-

Moet je belgisch bier kopen in aanbieding :p statiegeld is hier ook maar 4,50 per krat :p
 
http://www.ruylclassics.nl/mercedes.htm

...deze meneer heeft er bijvoorbeeld 2 staan... ;)




...dus een droom hoeft niet altijd een droom te blijven...

Het aanbod is het probleem niet dat is er genoeg. Budget en ruimte is er helaas niet.
Of ik moet er een auto uit doen voor zo'n Mercedes.
Maar daar komt alleen de cabrio voor in aanmerking. En die mag niet weg. Daar is mijn vrouw unaniem in.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan