Bol d'Or liefhebbers show your bike!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
full


De mijne :]
Pas aangeschaft. Zelf rechthoekige spiegels, carterbeugels en blauw windschermpje aangebracht.
Nu nog mijn rijbewijs ;( Hoezo fustrerend?
Wie weet over een week of 4? *O*
 
Laatst bewerkt:
Mooi ding, kmstand?

Ik heb deze week een partij onderdelen gekocht van zo'n witte 750. Die zul jij wel niet nodig hebben. ;)
Succes met afrijden,

ALbert
 
Mooi ding, kmstand?

Ik heb deze week een partij onderdelen gekocht van zo'n witte 750. Die zul jij wel niet nodig hebben. ;)
Succes met afrijden,

ALbert

Hoi Albert,

Km stand 46.000.
Heb inderdaad niet zoveel nodig. Ben alleen nog op zoek naar een rechterzijkapje met de zelfde stickers. Zit een barstje in de mijne. En het knipperlichtglaasje rechts voor zijn twee bevestigingspunten gebroken. Zit dus maar met 1 schroefje vast. Maar daar kom ik vast nog wel eens aan. Ik vind het juist leuk om hem stukje bij beetje in "nieuwstaat" te brengen. Dus mocht je deze spullen toevallig hebben.....

Groetjes: CB750F'80 alias Simon
 
Zijkapje heb ik wel, maar ik weet niet precies in welke staat die is. De mijne lijkt in ieder geval wel wat verkleurd door de tijd. Richtingaanwijzers staan er meestal wel op internet te koop. Kijk anders even op de site van de boldór club.

Ik zal wel een fotootje maken van dat zijkapje.

ALbert
 
Hier een piccie van het ding dat ik nog heb liggen, je ziet dat er een aantal gaatje ingeboord zijn. Ik snap niet waarom iemand nou juist daar gaatjes gaat boren, maargoed...

(Afbeelding):(

Zo'n tellerset heb ik ook nog liggen, en gek genoeg ook met een paar gaatjes in de achterkant geboord. Ik ga ze dichtlijmen met 2 componentenlijm en dan is ie voor degene die hem hebben wil.

ALbert

PS
Weet iemand al of de kleppen van een 750 hetzelfde zijn als van een 900?
 
Zijkapje heb ik wel, maar ik weet niet precies in welke staat die is. De mijne lijkt in ieder geval wel wat verkleurd door de tijd. Richtingaanwijzers staan er meestal wel op internet te koop. Kijk anders even op de site van de boldór club.

Ik zal wel een fotootje maken van dat zijkapje.

ALbert

Oke. Bij mij zit er een klein barstje in het zijkapje. Dus het is meer een schoonheidskwestie. Maar goed, als ik er nog eens een in smetteloze staat tref...

Groetjes Simon
 
Wil ik de aanwezige heren technici niet onthouden, ikzelf heb dit nog nooit zo erg'gezien: Uitlaatpoort van cilinder 2 zit nagenoeg dicht, een klep is verbrand.
full
 
Hoi Albert,

Km stand 46.000.
Heb inderdaad niet zoveel nodig. Ben alleen nog op zoek naar een rechterzijkapje met de zelfde stickers. Zit een barstje in de mijne. En het knipperlichtglaasje rechts voor zijn twee bevestigingspunten gebroken. Zit dus maar met 1 schroefje vast. Maar daar kom ik vast nog wel eens aan. Ik vind het juist leuk om hem stukje bij beetje in "nieuwstaat" te brengen. Dus mocht je deze spullen toevallig hebben.....

Groetjes: CB750F'80 alias Simon

zag de originele knippers nog langskomen op marktplaats laats, setje van 4.. misschien staan ze er nog op!

op www.ebay.de staan erg vaak losse zijkapjes, misschien dat je het daar kunt proberen, verzenden is iets van 10-15 euro vanuit duitsland. mijn buddy verzenden uit duitsland kostte 22 euro, viel me erg mee.
 
gaaf! ben em nu aan't downloaden!

heb net ook nog even een uurtje gereden naar Zaltbommel, toen viel me eigenlijk ineens op hoe mooi het dashboard van een Bolletje is bij nacht..

paradise by the dashboard light 8-)

aan m'n nickname kunnen jullie al zien dat ik er wel van hou om s'avonds/s'nachts te rijden!
 
Mooie rooie op de voorpagina, blijft m'n favoriete kleur. Veel lof overigens voor de 750, en conlusie dat de 750 wat ronder en smeuiger loopt kan ik wel beamen.

Hier nog het beloofde plaatje van mijn zijkapjes:
full


en hier de buitenkant

full


Zoals te zien is het bovenste pootje afgebroken maar verder is ie gaaf.
Als je hem voor een "motorforum prijs" over wilt nemen moet je maar even mailen.

Albert
 
Da ging nie helemaal goe....

Hier dan de binnenkant :

(Afbeelding)


Albert

Albert,

Bedankt dat je aan me heb gedacht.
Als het kapje heel was geweest, dat wil zeggen; pootje niet afgebroken, had ik zeker interesse gehad.

Zoals ik al zei is het meer een schoonheidskwestie. Als ik een nieuw kapje koop wil ik graag dat hij heel is.

In ieder geval bedankt,

Groeten Simon (CB750F'80)
 
staan op dit moment 3 setjes kapjes op, rode, gele en originele grijze..

ben vandaag in het zonnetje bezig geweest om mijn koppelingsdeksel, statorkap en cilinderkop te polijsten, ik zag er zelf uit als een zwarte piet maar het resultaat mag er wezen. als ik morgen tijd heb ga ik verder met de andere kant en zal ik een foto'tje maken!

in de winter gaat m'n bolletje grotendeels uit elkaar, frame moet geschuurd en gespoten, achterbrug moet ook en het de bodykit wordt anders. verder nog de voorvork-keerringen (leuk scrabblewoord) vervangen.
 
trouwens, weet iemand of deze kleurcode klopt voor de freddie spencer kleuren bol d'or?

NH104MU Pleides Silver Metallic

misschien iemand met een grijze bol die dit weet?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan