BOT 16: op naar Grunn

Dat doet die bliksemse ratman vaker hoor.. Ben het inmiddels gewend ;)
 
Even een vraag van praktische en actuele aard. Je hebt tijdens het laatste BOT gezien wat de meesten van ons als tent meenemen. Moeten we allemaal een aardbeving bestendige tent meenemen, of kunnen we het af met wat we nu hebben?


Das een goeie. Wij zijn hier in de tussentijd al aardig wat gewend, maar voor jullie wordt dit een hele nieuwe ervaring. Ga er zowiezo maar vanuit dat de NAM niets vergoed, dan hoef je die teleurstelling niet te verwerken. Schuilkelder heeft weinig nut, zolang je het onderkomen niet gaat heien (die palen versterken de trilling) en op een luchtmatras gaat liggen moet het voor de meesten goed gaan komen. Wat de rest betreft, sterkte.
 
Grunning. Das een allemachtig lang end zwabberen. Das verder dan Luxemburg! Maar ontstreep mij toch maar alvast maar. Deze keer laat ik er niets tussen komen! Geen USA geen China maar up naar Grunning.

Whuuuuuhuhuhuhuhu
Rectificatie van mijn kant:
Ik kan niet!!!
Ik heb een bruiloft op de zaterdag...
 
Laatst bewerkt:
mathieu is zijn zijspan aan het verkopen, mag ie dan nog wel een BOT organiseren? Hevu, wat zeggen de statuten hierover? :?
 
mathieu is zijn zijspan aan het verkopen, mag ie dan nog wel een BOT organiseren? Hevu, wat zeggen de statuten hierover? :?

in de openingspost staat:
Ik heb geen span,mag ik Solo mee?

Het BOT is bedoelt voor zijspanners-door zijspanners, maar mensen die geen span hebben mogen wel mee. Het is echter niet de bedoeling dat er straks meer Solo's meerijden dan spannen, maar dit zal niet aan de orde zijn. Meld wel even in het topic dat je Solo wilt komen/rijden.


Ik denk zolang je maar in het zijspancultuurtje past moet het kunnen.
 
Hij wil hem inruilen op een ander span (weet ik uit betrouwbare bron).
Dus dan lijkt een BOT geen probleem ;)
 
ff topic markeren

full
full

full
full



heb het iig in m'n agenda gezet :Y
 
Laatst bewerkt:
nee, allang nie meer, en ook geen olielekkend brik en ook geen blauw span :N

maar ik herinner mij van de eerste BOTs toch diverse honden, olielekkende brikken en spannen in alle (nou ja, veel) denkbare kleuren :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan