BOT 23

Dan kan ik natuurlijk niet achter blijven.
 

Bijlagen

  • 4CDD8563-C19E-456A-8D7E-1B36ABD952EC.jpeg
    4CDD8563-C19E-456A-8D7E-1B36ABD952EC.jpeg
    213 KB · Weergaven: 18
Was graag even komen buurten maar helaas had vrouwlief het zo in de rug dat ik haar niet alleen kon laten. Alle hulplijnen waren natuurlijk op vakantie. :/ Volgende keer weer een poging...
 
K heb een flinke bescherm engel gehad op de terugweg van de bot... vandeweek het span een poetsbeurt gegeven en daarna was ik van plan om een boodschap te doen bij de super om de hoek, k draai de oprit uit en heel de combinatie zakt naar elkaar toe. Na wat kort onderzoek blijken de ophangingen van vooronder en achter boven compleet afgescheurd te zijn van het frame'(.
 
K heb een flinke bescherm engel gehad op de terugweg van de bot... vandeweek het span een poetsbeurt gegeven en daarna was ik van plan om een boodschap te doen bij de super om de hoek, k draai de oprit uit en heel de combinatie zakt naar elkaar toe. Na wat kort onderzoek blijken de ophangingen van vooronder en achter boven compleet afgescheurd te zijn van het frame'(.
Ach dat zijn zo van die dingen die je liever niet mee maakt , maar als ervaringsdeskundige kan ik je wel zeggen dat het went :Y ( bij mij al een motorframe gekraakt en 1x schoorstang en 1x draadeind onderste bevestiging achter )
Was bij mij de aanzet om zelf beginnen te bouwen . Achteraf bekeken een goede zaak heb er veel uit geleerd en veel nieuwe mensen door leren kennen . Succes met de herstellingswerken . Is misschien het moment om een eigen topic te starten .
Grtz Fox
 
K heb een flinke bescherm engel gehad op de terugweg van de bot... vandeweek het span een poetsbeurt gegeven en daarna was ik van plan om een boodschap te doen bij de super om de hoek, k draai de oprit uit en heel de combinatie zakt naar elkaar toe. Na wat kort onderzoek blijken de ophangingen van vooronder en achter boven compleet afgescheurd te zijn van het frame'(.
Ow shit !!!
Weet je iedergeval weer dat je leeft 😁
Even met verstand stevig terugbouwen... Komt goed. 👍
 

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
24
Weergaven
823
Reacties
437
Weergaven
19K
Reacties
435
Weergaven
22K
Reacties
529
Weergaven
28K
Terug
Bovenaan Onderaan