BOT 23

als het goed is moet iedereen uit de openingspost nu een PM hebben gekregen met het adres.

mocht ik toch iemand vergeten zijn; dan trek even aan de bel
Ik sta niet in de openingspost. Ik begin overigens samen met Rutger in Middelburg; als er naast het adres niets van essentie in je PM staat dan heb ik er vertrouwen in dat het goed gaat komen!
 
Ik sta niet in de openingspost. Ik begin overigens samen met Rutger in Middelburg; als er naast het adres niets van essentie in je PM staat dan heb ik er vertrouwen in dat het goed gaat komen!
Ik weet niet of t verstandig is om alleen maar daar op te vertrouwen...

Dus jij hebt nu ook een PM met t adres 😉
 
Ik heb me tot nu toe overal buiten gehouden omdat het met mijn huidige werk heel lastig is om van wat dan ook voor planning te maken, en dat is ook één van de redenen waarom mijn span nog steeds niet klaar is. Guzzi Fox is me aan het pushen om toch te komen dus ik vraag bij deze nederig, mag dat? Ik moet dan helaas wel metutotootje. :$ en zou dan zaterdag in de loop van de morgen aan kunnen komen.
 
Ik heb me tot nu toe overal buiten gehouden omdat het met mijn huidige werk heel lastig is om van wat dan ook voor planning te maken, en dat is ook één van de redenen waarom mijn span nog steeds niet klaar is. Guzzi Fox is me aan het pushen om toch te komen dus ik vraag bij deze nederig, mag dat? Ik moet dan helaas wel metutotootje. :$ en zou dan zaterdag in de loop van de morgen aan kunnen komen.
Tuurlijk kan dat Leo!

Leuk!!!!
 
Ik heb ook nog een kandidaat
Robin. Is geen lid van mf. Heeft geen span. Is wel erg leuk en drinkt bier🤷‍♂️
 
Ik heb ook nog een kandidaat
Robin. Is geen lid van mf. Heeft geen span. Is wel erg leuk en drinkt bier🤷‍♂️
Laten we eens gek doen...
Als t dit jaar echt uit de klauwen loopt omdat t te groot is geworden, doen we t volgend jaar weer wat kleinschaliger...

Ik zal de buren ook nog even waarschuwen dat t wat gezellig kan worden dit weekend
 

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
24
Weergaven
828
Reacties
437
Weergaven
19K
Reacties
435
Weergaven
22K
Reacties
529
Weergaven
28K
Terug
Bovenaan Onderaan