BOT20 in Bourgogne Côte D'or?

hevu

MF veteraan
16 nov 2003
4.308
5
64
Zeewolde
Even vraagje tussen door. Staat BOT dit jaar nu voor Buitenlands Olifanten Treffen of voor Bourgondisch Olifanten Treffen.
Dit voor gelegd aan BOT bestuur maar nog geen reactie gehad

• Haha
Waarderingen: Dhr. Bosso

Dropje73

MF veteraan
27 feb 2006
25.792
181
47
Ik kan definitief niet, ivm traditionele vakantie dan....

Had het wel leuk gevonden mijn nieuw aan te schaffen solo dan eens goed warm te kunnen rijden..

slijptol

The devil is in the details
2 mrt 2010
3.543
111
59
moergestel
Ik kom bij gebrek aan een zijspan op de solo.
Wordt er naast de bbq misschien ook nog een plât du jour geserveerd voor de motorrijders die, zoals ik, wat minder zelfvoorzienend zijn?

EHE

3StateS
1 feb 2010
5.780
221
43
Twente
je bedoeld of we Juup een vliegende start kunnen geven door zijn keuken te sponsoren met wat omzet?

Jupiler

Die hard MF'er
3 nov 2013
669
71
50
Bilzen
Ik kom bij gebrek aan een zijspan op de solo.
Wordt er naast de bbq misschien ook nog een plât du jour geserveerd voor de motorrijders die, zoals ik, wat minder zelfvoorzienend zijn?
Daar kan uiteraard voor gezorgd worden. En eigenlijk waren we al van plan om dat te doen. Ontbijt, middag en avond geen probleem. Mijn vrouw en ik zullen ons best doen om het jullie zo aangenaam mogelijk te maken.

• Like
Waarderingen: EHE en slijptol

hevu

MF veteraan
16 nov 2003
4.308
5
64
Zeewolde
:(:( Net een after vacation inspection gedaan.
mot ik goddomme nog diverse reps uitvoeren
1x achterband, 1x voorband(misschien) 1x bakrem revisie met remblokjes, 1x voorrem rep. met blokken (door de abnormaal vele 30 km bulten in fransieland). en misschien gelijk maar ook de andere blokken vervangen. Is dat voor 2020 ook weer klaar, dat dan weer wel. Blijkt tevens dat de 6 cillinder scoutmobiel van moeders 2 afgescheurde beugels van de kuip heeft, ook door fransiesland.
En dat terwijl ik het al zo druk heb. Klote brommers :(