BOT20 in Bourgogne Côte D'or?

Even vraagje tussen door. Staat BOT dit jaar nu voor Buitenlands Olifanten Treffen of voor Bourgondisch Olifanten Treffen.
Dit voor gelegd aan BOT bestuur maar nog geen reactie gehad
 
Ik kan definitief niet, ivm traditionele vakantie dan....

Had het wel leuk gevonden mijn nieuw aan te schaffen solo dan eens goed warm te kunnen rijden..
 
Ik kom bij gebrek aan een zijspan op de solo.
Wordt er naast de bbq misschien ook nog een plât du jour geserveerd voor de motorrijders die, zoals ik, wat minder zelfvoorzienend zijn?
 
je bedoeld of we Juup een vliegende start kunnen geven door zijn keuken te sponsoren met wat omzet?
 
Ik kom bij gebrek aan een zijspan op de solo.
Wordt er naast de bbq misschien ook nog een plât du jour geserveerd voor de motorrijders die, zoals ik, wat minder zelfvoorzienend zijn?

Daar kan uiteraard voor gezorgd worden. En eigenlijk waren we al van plan om dat te doen. Ontbijt, middag en avond geen probleem. Mijn vrouw en ik zullen ons best doen om het jullie zo aangenaam mogelijk te maken.
 
:(:( Net een after vacation inspection gedaan.
mot ik goddomme nog diverse reps uitvoeren
1x achterband, 1x voorband(misschien) 1x bakrem revisie met remblokjes, 1x voorrem rep. met blokken (door de abnormaal vele 30 km bulten in fransieland). en misschien gelijk maar ook de andere blokken vervangen. Is dat voor 2020 ook weer klaar, dat dan weer wel. Blijkt tevens dat de 6 cillinder scoutmobiel van moeders 2 afgescheurde beugels van de kuip heeft, ook door fransiesland.
En dat terwijl ik het al zo druk heb. Klote brommers :(
 
Ik ben met leluk2000 in overleg om ook te komen botten. Als het lukt om te regelen dan waarschijnlijk hier op vrijdagochtend vertrekken en op maandagavond weer terug. Dus zaterdag op zondag zijn we dan wel grotendeels erbij.
 
Hier Dik, die alleen inlogt als ie zin heeft in iets leuks. Sorry daarvoor. Maar: Ik heb jullie op het AET over het BOT gehoord en nog een halve afspraak in Bordeaux. Ik heb nog helemaal niets rond, maar zou ik -deze keer met de solo (KTM)- kunnen komen aanwaaien? Ik weet nog echt niet of het lukt, maar het lijkt me zomaar een spannend idee...
 
Hier Dik, die alleen inlogt als ie zin heeft in iets leuks. Sorry daarvoor. Maar: Ik heb jullie op het AET over het BOT gehoord en nog een halve afspraak in Bordeaux. Ik heb nog helemaal niets rond, maar zou ik -deze keer met de solo (KTM)- kunnen komen aanwaaien? Ik weet nog echt niet of het lukt, maar het lijkt me zomaar een spannend idee...
Bonjour Dik, natuurlijk kan dat. Hoe meer zielen des te meer vreugde. Alleen is het in Bourgogne, Côte-d'Or en niet Bordeaux. Gewoon voor de duidelijkheid want dat scheelt toch een klein beetje. Laat wel ff weten of je ook beslist om te komen, dan weet ik hoeveel ik moet zorgen voor eten en drinken. Mijn vrouw is dat weekend ook hier en een goede vriend (hobby kok) komt ook. Ik denk (vrees) dat het echt Bourgondisch gaat worden.
 
haha snap ik, bordeaux is geen bourgogne, maar ik ga wel proberen het te combineren. Vandaar de solo, want Bordeaux is een flink stukje verder en de echt lange afstanden (vooral terug) zijn dan toch weer comfortabeler op een vlotte KTM. Ik laat bijtijds weten of het lukt. (het klinkt allemaal errug goed!)
 
Hm goeie, had ik nog niet aan gedacht. Maar ik ben er van de zomer een week met mijn dochter op weggeweest, met tent, kookspullen en knuffels. Dan moet die accordeon er ook wel oppassen:)
 
  • Leuk
Waarderingen: EHE
Eh...Beetje off-topic, maar de benaming 'trekzak' hoort in mijn beleving bij een trekharmonica en niet bij een accordeon. Lekker belangrijk toch? :+

Omdat ik wat behandelingen moet ondergaan en de eerst is vastgelegd op de maandag na de BOT moet ik nog eens goed nadenken of e.e.a. nog wel te combineren valt. Eén van de opties is de terugweg via de snel/tolwegen afleggen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan