Nu heb ik niet zo veel verstand van moderne racemotorfietsen, maar kan het wiel er niet uit zonder dat de remklauwen er af moeten?Daarom is een banden wissel zo prijzig bij de dealert...... daar zit de prijs van nieuwe bouten natuurlijk bij inbegrepen....
Nee klopt en wil het risico niet lopen. Vraag me wel af hoe vaak dit gedaan wordt.Gewoon 2 tientjes uitgeven en lekker gaan rijden. Je zit er anders toch mee in je kop anders zou je de vraag niet stellen.
Thank me later
Zijn dat de bouten waar de klauw mee vast zit aan de poot
Pro-bolt is ook wel de hoofdprijs betalen voor boutjes. OEM is nog geen €4 per stuk.
De honda bouten rekken bij te hoog aanhaalmoment op laatste 5 spoedjes van de bout. Wanneer je de 2 bouten tegenovergesteld op elkaar legt, moet het schroefdraad blijven passen.Dus dat, in de praktijk gebeurd dat niet. Kan je zonder meten überhaupt op één of andere manier zien wanneer je met rekbouten te maken hebt?
De honda bouten rekken bij te hoog aanhaalmoment op laatste 5 spoedjes van de bout. Wanneer je de 2 bouten tegenovergesteld op elkaar legt, moet het schroefdraad blijven passen.
Indien met vet oid gemonteerd, JARek je die uit als je ze vastzet met pak hem beet 45 nm?
Niet voorbij de vloeigrens of hoe dat ook mag hetenEn hoeveel rekken ze bij het juiste aanhaalmoment?