Hallo mede forum leden,
Na hier op het forum een paar vragen te hebben gesteld over een Ducati monster 796 die bij een LETT OPP!!! NIEUWW!!! LETT OP KOFFIE STAAT KLAARR!!! handelaar te hebben overgeslagen dankzij jullie tips
Ben ik aan het rondkijken in België omdat ik vlak bij de grens woon en daar de prijzen toch wat gunstiger liggen dan hier...
Nu is mijn vraag zijn er wijzigingen in het bpm rekenformule vanaf 1 januari 2015? Zo niet kan ik gewoon de formules van Paul's Fast Guzzi/Roadracing.nl aanhouden?
De motor die ik op het oog heb is 8 maanden oud maar minder dan 6000km hierover hoef ik geen BTW te betalen toch?
Hoe kan ik ervoor zorgen dat het bpm bedrag zo laag mogelijk wordt wat zijn mijn opties?
Ik weet bijvoorbeeld dat er bij vrij nieuwe auto's schade onderdelen worden gemonteerd en zo dus de bpm wordt verlaagt bij import..
Alvast bedankt voor alle reacties en antwoorden
Na hier op het forum een paar vragen te hebben gesteld over een Ducati monster 796 die bij een LETT OPP!!! NIEUWW!!! LETT OP KOFFIE STAAT KLAARR!!! handelaar te hebben overgeslagen dankzij jullie tips
Ben ik aan het rondkijken in België omdat ik vlak bij de grens woon en daar de prijzen toch wat gunstiger liggen dan hier...
Nu is mijn vraag zijn er wijzigingen in het bpm rekenformule vanaf 1 januari 2015? Zo niet kan ik gewoon de formules van Paul's Fast Guzzi/Roadracing.nl aanhouden?
De motor die ik op het oog heb is 8 maanden oud maar minder dan 6000km hierover hoef ik geen BTW te betalen toch?
Hoe kan ik ervoor zorgen dat het bpm bedrag zo laag mogelijk wordt wat zijn mijn opties?
Ik weet bijvoorbeeld dat er bij vrij nieuwe auto's schade onderdelen worden gemonteerd en zo dus de bpm wordt verlaagt bij import..
Alvast bedankt voor alle reacties en antwoorden