Bradley Smith #38

Starscreamer

Die hard MF'er
18 apr 2012
659
89
Eibergen (Achterhoek)
Tot nu toe had ik altijd gelijk gekregen wie er van 125 doorstroomde na de Moto GP
- Simoncelli
- Pedrosa
Zo geloof ik ook in deze jongen al vanaf het begin dus verdiend hij een eigen topic:

Bradley Smith born November 28, 1990 in Oxford.


large_2193_PL15805.jpg


large_2197_PL15912.jpg


220px-Bradley_Smith_2009_Donington_1.jpg
 
Geen topper en zeker geen toekomstig wereldkampioen, is in mijn ogen te wisselvallig.
Maar zo af en toe laat die leuke dingen zien, ben benieuwd wat die volgend jaar op de Tech3 gaat doen.
 
ben het eens met jullie, maar misschien is de tech3 nou niet de beste moto2 motor en kan Bradley zijn kwaliteiten niet genoeg etaleren nu.
 
ben het eens met jullie, maar misschien is de tech3 nou niet de beste moto2 motor en kan Bradley zijn kwaliteiten niet genoeg etaleren nu.

In zn eerste jaar 125cc op de Polaris werd hem gelijk de stempel 'topper' opgedrukt wat hij op de Bancaja Aspar machine helaas niet helemaal waar heeft kunnen maken... -O-
Mannetje komt verder wel symphatiek en rustig over.. in zn koppie zal het vast wel goed zitten, het wil er alleen niet helemaal uitkomen waar helaas meerdere coureurs last van hebben...
 
Geen topper en zeker geen toekomstig wereldkampioen, is in mijn ogen te wisselvallig.
Maar zo af en toe laat die leuke dingen zien, ben benieuwd wat die volgend jaar op de Tech3 gaat doen.
:^ Bij vlagen geniaal maar sinds de Moto2 is het beste er wel wat vanaf zo lijkt het, nu is deze klasse natuurlijk ook wel een klasse met zo ongelooflijk veel toppers dat het lastig is om continu aan de top te zijn en te blijven. Echter is dat wel wat het kaf van het koren scheidt, en Bradley hoort daar momenteel (helaas) niet bij.
 
Als Bradley Smith volgend jaar op een tech 3 motogp motor zit, begrijp ik er helemaal geen klote meer van.....

wat heeft hij tot nu toe bereikt in de moto2? ik kan zo een 10tal mensen opnoemen die vele malen beter zijn dan hem. wat zien ze trouwens als rede om Dovi of Crutchlow te vervangen.

sorry, maar dat kan er bij mij niet in.

enne Starscreamer: ben jij nu open deuren in aan het trappen:
Tot nu toe had ik altijd gelijk gekregen wie er van 125 doorstroomde na de Moto GP
- Simoncelli
- Pedrosa


dat wist toch iedereen al lang van te voren. zo kon ik er in 2005 nog 10 voor wie dit ging gelden en nu alweer 10. no offence verder :+
 
Als Bradley Smith volgend jaar op een tech 3 motogp motor zit, begrijp ik er helemaal geen klote meer van.....

wat heeft hij tot nu toe bereikt in de moto2? ik kan zo een 10tal mensen opnoemen die vele malen beter zijn dan hem. wat zien ze trouwens als rede om Dovi of Crutchlow te vervangen.

sorry, maar dat kan er bij mij niet in.

enne Starscreamer: ben jij nu open deuren in aan het trappen:
Tot nu toe had ik altijd gelijk gekregen wie er van 125 doorstroomde na de Moto GP
- Simoncelli
- Pedrosa


dat wist toch iedereen al lang van te voren. zo kon ik er in 2005 nog 10 voor wie dit ging gelden en nu alweer 10. no offence verder :+

Bradley is een aardige gozer, maar daar heb je niks aan in de gp. Hij behoort niet tot de top in de Moto2 maar is zeker een knul die héél goed kan rijden. Dit zag je wel in de 125cc :Y

Ik denk dat hij volgend jaar op een CRT stapt van Tech3 :Y
 
enne Starscreamer: ben jij nu open deuren in aan het trappen:
Tot nu toe had ik altijd gelijk gekregen wie er van 125 doorstroomde na de Moto GP
- Simoncelli
- Pedrosa


dat wist toch iedereen al lang van te voren. zo kon ik er in 2005 nog 10 voor wie dit ging gelden en nu alweer 10. no offence verder :+
Inderdaad. :P

And besides, Pedrosa kwam naar de GP's in 2006. Simoncelli in 2010, het is nu 2012. Over een periode van 6 jaar heeft 'ie het dus ook maar twee keer goed gehad! :+

Grapje Starscreamer. ;)

Bradley heeft echt de mentaliteit wel, denk alleen dat de goofy Scott Redding talentvoller is. Alhoewel ik zelf hoop op Gino Rea voor wat betreft Brits succes in de intermediate klasse. ;)
 
Laatst bewerkt:
De eerste ronde's is hij wel snel, maar dan.... rijd iedereen hem om de oren
is geen doordouwer ..zoals Scott Redding....die zou in zijn plaats moeten rijden

Dat frame was toch bagger en de remmen , Hervé zei dat ze er geen geld meer in gingen pompen en op naar 2013 , volgens de kenners in de paddock is het juist wel een aanwinst die mogelijk nog weleens vriend en vijand zou doen verrassen ......we gaan het wel zien en hoop dat ze gelijk hebben.
 
de kenners mogen zeggen wat ze willen, ik heb net zo goed een mening: als je in de 250/moto2 niet vooraan mee doet, doe je ook niet in de motogp vooraan mee.

vind het nog steeds een idiote beslissing, had dan idd Redding gekozen.
 
de kenners mogen zeggen wat ze willen, ik heb net zo goed een mening: als je in de 250/moto2 niet vooraan mee doet, doe je ook niet in de motogp vooraan mee.

vind het nog steeds een idiote beslissing, had dan idd Redding gekozen.
Vind het jammer om toe te moeten geven, maar zie Karel Abraham...

Ondanks het feit dat ik deze Tsjech een warm hart toedraag, weet ook hij inderdaad niet te presteren, en dat was in de moto2 niet anders op die ene gewonnen wedstrijd na.

We zullen moeten afwachten in welke zin Smith weet te verrassen, alhoewel... Als hij tegenvalt is dat voor mij in ieder geval geen verrassing. Wist het ook in de 125cc als titelkandidaat in 2008, 2009 en 2010 niet waar te maken. Hij zal ongetwijfeld kwaliteiten en talent hebben, maar zijn omgeving net een beetje meer.
 
Ik denk dat hij jullie nog wel eens de mond kan snoeren.... Die Mistral was echt een schijthok!

In de 125 deed hij ook leuk mee met pol espargaro en marquez... Ik ben er van overtuicht dat Bradley meer rijeigenschappen beschikt dan dat de meesten van jullie denken! :Y
 
uitzonderingen daargelaten uiteraard :)

ik vind alles prima hoor, geloof er gewoon niet in.

ik wil en ga het Bradley Smith topic verder ook niet vervuilen :P
 
Laatst bewerkt:
Had liever Redding gezien. Bij Ducati hebben ze voor Iannone gekozen uiteindelijk. Redding heeft het op dit moment meer verdiend dan Smith vind ik.
 
Dacht eerst dat het een gecrashte r1 was

407934_460552020661373_257760054_n.jpg


maar is blijkbaar gewoon een airbrush die niet echt op zijn plaats is

602675_460551883994720_940225665_n.jpg
 
ik zie hier dezelfe reacties als toen bekend werg gemaakt dat ene Mr Stoner naar de GP's ging.
toen waren er ook veel mensen die vonden dat hij er niet thuis hoorde, en toch kwam hij beter voor het licht dan op de 125/250. time will tell us what Smith is capable of;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan