Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Van der Wouden techniekVoor leden die in de toekomst eens op dit topic uit komen, wie was de velgenspecialist?
Las ergens dat gewicht meer gecentreerd is..daardoor gyroscopisch effect minder..Het verbaast me dat ze die wielen in de racerij gebruiken, ze zijn niks lichter als standaard wielen.
Lijk me alleen logisch als dan bij het wisselen de tandwielhouder zou kunnen blijven zitten en je smerig snel het wiel kan wisselen. Als je een kettingwiel wisselt is wrs de band ook af en wissel je gewoon de band/wiel/kettingwiel* als geheelHet is een velg die gebruikt word in de racerij. Vooral bij endurance om makkelijker tandwielwissel te doen.
Die methode is eigelijker logischer idd...gaat om snelheid en gemak. Een raceteam zal wel meerdere velgen hebben...Lijk me alleen logisch als dan bij het wisselen de tandwielhouder zou kunnen blijven zitten en je smerig snel het wiel kan wisselen. Als je een kettingwiel wisselt is wrs de band ook af en wissel je gewoon de band/wiel/kettingwiel* als geheel
*helemaal VDV-proof
Die Braking wielen zijn elcheapo 'race' wielen. De constructie is zoals hij is voor kostenreductie.Las ergens dat gewicht meer gecentreerd is..daardoor gyroscopisch effect minder..
Voelen idd niet lichter
verkopen, kun je daarna iets anders kopenHet is iig een vaag systeem...geef mij maar een normale set hahaha
Die werden inderdaad gemaakt omdat ze goedkoper zijn dan originele wielen.Die Braking wielen zijn elcheapo 'race' wielen. De constructie is zoals hij is voor kostenreductie.