Ben laatst bezig geweest met en brandstofpomp van een Honda NTV650 i.v.m. stotteren en inhouden.
Zag bij Aliexpress een nieuwe pomp voor 28 euro. Dus die besteld en is nu binnen.
Maar ik heb gemerkt dat de druk hoger is dan de originele.
Namelijk 2 PSI in plaats van 0,5 PSI van de oude originele.
Opbrengst in liter per minuut was bij de oude pomp wel ruimschoots voldoende.
Betekent dit dat de oude te weinig druk geeft en daardoor het stotteren veroorzaakte?
Of betekent dit dat de nieuwe teveel druk geeft waardoor de vlotter kunne overlopen?
Iemand hier ervaring mee, of weet raad?
Alvast bedankt!
PS: deze pomp zou geschikt zijn voor heel veel types Honda , Kawasaki en Yamaha motoren. Erg universeel dus.
Zag bij Aliexpress een nieuwe pomp voor 28 euro. Dus die besteld en is nu binnen.
Maar ik heb gemerkt dat de druk hoger is dan de originele.
Namelijk 2 PSI in plaats van 0,5 PSI van de oude originele.
Opbrengst in liter per minuut was bij de oude pomp wel ruimschoots voldoende.
Betekent dit dat de oude te weinig druk geeft en daardoor het stotteren veroorzaakte?
Of betekent dit dat de nieuwe teveel druk geeft waardoor de vlotter kunne overlopen?
Iemand hier ervaring mee, of weet raad?
Alvast bedankt!
PS: deze pomp zou geschikt zijn voor heel veel types Honda , Kawasaki en Yamaha motoren. Erg universeel dus.