Brembo remklauwen voorzijde en achterzijde

Status
Niet open voor verdere reacties.

z1000bakker

Die hard MF'er
9 jan 2003
970
0
Den Haag
Te Koop:

Setje Brembo remklauwen, 65 mm bevestiging. Klauwen als nieuw (niet gemonteerd geweest, enkel opgeslagen), nieuwe remblokken en staalflex remleiding. Verkoop ivm aankoop andere klauwen.

Doe een bod en wie weet... voor jou

full
 
Passen ze onder mn zxr uit 92? dan heeft deze jonge arme zelfstandig ondernemer wel interesse.

gr corq
 
Heb je ze al verkocht? Is dit een recente foto en ziet die ander er net zo uit? Ik bied je dan 100 euro, maar dan zijn de verzendkosten voor jou.
 
Weet ook niet of ze al weg zijn maar anders wil ik er wel 115 eu voor geven als ze goed zijn en ex verzendkosten :)
 
Jongens, sorry voor late reactie. Klauwen zien er precies eender uit.
Zie foto.

Klauwen zijn gekocht voor eigenbouw project, passen op elke vork met 65 mm hart op hart afstand voor klauwen. Zijn bijvoorbeerl standaard op Moto Guzzi V11 Sport, maar ook menig Ducati
full


En natuurlijk zijn ze goed
 
Laatst bewerkt:
en dit zijn dan mijn nieuwe klauwen. vindt ze iets mooier dan de brembo's.

Heb trouwens ook een bijpassende achterremklauw met rempomp voor de aangeboden brembo's. Mag samen weg voor 240 euro. Kan echt niet lager gaan.
Foto van achterremklauw met rempomp volgt nog
full
 
En dan een foto van het achterrem gebeuren. Inclusief rempomp en nieuwe remblokken.

Dus voor en achterzijde klauwen, nieuwe remblokken, staalflex remleidingen, achterrempomp met rempotje voor 240 euro.

full
 
'Brembo remklauwen inclusief remblokken en remleiding' > 'Brembo remklauwen voorzijde en achterzijde'
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan