• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Bridgestone BT14 op TRX

Status
Niet open voor verdere reacties.

Trixz

MF veteraan
Donateur
Lid geworden
20 jul 2005
Waarderingsscore
459
Ik heb nu 2500km de nwe BT014 voor en achter liggen en moet zeggen, heel veel vertrouwen, redelijk snel warm, maar de "waterdoop" moet nog komen.... en daarom heb ik ze eigenlijk aangeschaft! Uit de testen van Motorwereld (vlaams motoblad)kwamen ze er beter uit (op nat wegdek) dan de Pilot Sport van Michelin.

Ik had alleen de pech om na 50km :( gelijk mijn achterband lek te rijden...

Je kunt tegenwoordig ook "proefrijden" met een band. Niet meer dan 300km en dan eventueel laten zitten en kopen of ongeveer 25euries afrekenen en een andere er op. Wellicht is dat een optie voor je?

Laatst bewerkt:
Ik heb nu 2500km de nwe BT014 voor en achter liggen en moet zeggen, heel veel vertrouwen, redelijk snel warm, maar de "waterdoop" moet nog komen.... en daarom heb ik ze eigenlijk aangeschaft! Uit de testen van Motorwereld (vlaams motoblad)kwamen ze er beter uit (op nat wegdek) dan de Pilot Sport van Michelin.

Ik had alleen de pech om na 50km :( gelijk mijn achterband lek te rijden...

Je kunt tegenwoordig ook "proefrijden" met een band. Niet meer dan 300km en dan eventueel laten zitten en kopen of ongeveer 25euries afrekenen en een andere er op. Wellicht is dat een optie voor je?
Je reageert op jezelf in 2e persoon? :?

Ik vind de 014 waardeloos, de 020 bevalt me veel beter.

Nah, foutje van mijzelf :X

Dit moest een reactie zijn, maar ik heb hem gepost al NIEUW.... _O-

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan