Brikken treffen:

Heerlijk, een echte rocker die met het stalen ros over de zeeuwse prairie rijd :]

moeten we toch weer eens doen

Blijft zuighe, die Zeeuwse klei! :W

Zonder het meteen te weten ben ik destijds met een toertocht vrijwel dwars door de filmset van Wilde Mossels gereden! De opnamen voor dat racen door die kale akker zijn op Schouwen Duiveland gemaakt. Net buiten Zierikzee nabij de oever van de Oosterschelde en het monument voor de Watersnoodramp. We zijn er destijds met de Zobbt langs gereden! Leuke annekedote, toch?
 
Laatst bewerkt:
Misschien is 'niks over gesmede plannen' hier wel synoniem aan vrijheid, blijheid!

Ikzelf heb niks niemendal haast en tuf morgen ff rustig an en zeer waarschijnlijk laat ik 'Zampano' ff uit de boeien! Dus Guzzi V7 en laat daarmee de zeeuwse deernen vooral van de zo zilte buitenlucht genieten. De overige haagse boyz zijn (dacht ik) voornemens op hun Dappie te gaan en da's natuurlijk ook een klasse apart. Mogelijk stemmen zij op elkaar af gezien techniek, snelheid etc. Kortom het motorpalet is kleurrijk, het is geen toerrit.

Ik ga nu nog ff verder met het 'opleuken' van mijn Beemer en raadpleeg dit topic later nog eens of er toch nog een gezamenlijk aanrijden inzit. Voordeel van een vroeg vertrek is dat we op Schouwen-Duiveland aangekomen meteen ff secundair een mooi poldertraject (Zobbtstyle) kunnen aanhouden.

Later meer van mijn kant!

:W
Dan hopelijk wel voor 18.oou.
daarna is mijn compjoeiter in handen van een deskundige, die het ding van andere software gaat voorzien, zodat het geheel wat sneller wordt.
Komt linux op ipv windows, als ik het wel heb.
Thunderbird en Firefox gebruik ik al, dus het gemis aan bill gate's producten zal wel meevallen, vermoed ik....
 
Dan hopelijk wel voor 18.oou.
daarna is mijn compjoeiter in handen van een deskundige, die het ding van andere software gaat voorzien, zodat het geheel wat sneller wordt.
Komt linux op ipv windows, als ik het wel heb.
Thunderbird en Firefox gebruik ik al, dus het gemis aan bill gate's producten zal wel meevallen, vermoed ik....

Dan maar ruim voor 18.00 uur en tussen het zagen, boren, vijlen in! Ik moest waarachtig ff moeite doen om jouw cryptische bericht/gedachtensprong te volgen. Komt meteen door met nog maar eens een deadline en variaties in aan te brengen software, alles in het perspectief van wat nog moet komen. Oftewel onder druk van iets wat in het geheel nog geen realiteit is. En dit, terwijl ik hier en nu, degelijk en ambachtelijk, een jekrijgtwatjeziet nummerplaathouder zit te fabrieken!

Dus ten aanzien van morgen is mijn parool, pluk de dag en beslissen als dan nu is en daar hier! Ik tref éénieder in de toekomst als dit treffenplan tot werkelijkheid stolt!

Zo, nu maar ff verder kieken zonder meteen op de tied te letten! _O-
 
Als iedereen zorgt dat hij er voor 12uur is dan kunnen we denk ik nog even een rondje rondhobbelen. ik weet niet of ik zelf mee rij.
Ik heb namelijk 3 brikken ( gister weer één opgehaald) waarvan ik er één weer in elkaar aan het zetten ben. één was ik "rijdend"aan het verbouwen tot caferacer maar daar komt de voetpakking er uit en klinkt een beetje raar. en de derde staat nog niet op mijn naam en is niet verzekerd.
maar ik denk dat ik wel wat kan lenen. zien we morgen wel

gr,
Nils
 
Met een toertje ter plaatse in het verschiet is mijn streven er rond 11.00 uur te zijn. Rij ik linea recta aan! Zoals geschreven ben ik aan het klussen, ga altijd te lang door en dus zaak snel aan de kant geschoven en dat betekent ..........morgenochtend een motor 'uitgraven' en ook nog ff een slangeklem vervangen! Komt goed!

:W
 
Blijft zuighe, die Zeeuwse klei! :W

Zonder het meteen te weten ben ik destijds met een toertocht vrijwel dwars door de filmset van Wilde Mossels gereden! De opnamen voor dat racen door die kale akker zijn op Schouwen Duiveland gemaakt. Net buiten Zierikzee nabij de oever van de Oosterschelde en het monument voor de Watersnoodramp. We zijn er destijds met de Zobbt langs gereden! Leuke annekedote, toch?

En ik moet deze film nog gaan zien, wil je dat geloven :o

maar het zal wel gebeuren :Y
 
Ik ben helaas niet aanwezig bij een Texaco meet aan de A13,vanmorgen ging de wekker om 5.30,rond 7.00uur zat ik samen met Nighthawk op de 125cc tweewielers op weg naar Putten,alleen binnendoor wegen genomen :] ,daar rond 10.00uur aangekomen om aan "De Snertrit" deel te nemen die om 10.30uur van start ging,leuke route door het "boerenland" :Y ,totaal een kleine 400km op de kleine zadeltjes gezeten,nu wel een beetje een gevoelig zitvlak :X ,dus eerlijk gezegd effe geen zin :N om op Zondag weer me wekker te zetten,zie wel hoe laat ik wakker :z wordt en met welk rijwiel (als) ik kom,ik weet dat Nighthawk vanwege wachtdienst niet komt.
 
Laatst bewerkt:
Alles staat klaar om te gaan - rij over 15 minuten aan - heb ik 3 kwartier om bij de mc te komen.


Weet niet hoe lang we in zierikzee op de ontmoetingsplek blijven want ik moet als we er zijn nog even een pakje van mijn dochter afleveren aldaar.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan