Brikken treffen:

Ik zit hier echt te balen omdat ik er niet heen kon! :( ;( Gisteravond me nog voorgenomen om om 8:00-8:30 bij de Texaco langs de A13 te staan, maar mijn vrouw is ziek vandaag, dus ik kon niet echt weg.... ;( ;( Ik hoop wel dat het een succes is geweest. :')
 
Later dan gepland, maar nog op tijd, ben ik ook weer thuis.
Het was een leuke ontvangst bij het clubhuis, compleet met koffie en tosti's! :9 :}
Aardig wat bekenden gezien en dat is altijd leuk :Y
Gezellig ouwehoeren in en buiten het clubhuis.
Binnen vooral bij de enorme superkachel, houtgestookt en afkomstig uit een kerk, zo heb ik me laten vertellen.
Daarna een leuk stukje gereden en bij de Brouwersdam afgehaakt richting huis.
Onderweg bleek de A15 deels afgesloten en toen, bij toeval, een heel leuk stukje dijkroute gevolgd tot aan Geervliet. Vandaar weer de N-huppeldepup op en nar de A15.

Een geslaagde dag met gelukkig mooi weer.

Organisator EvN bedankt voor het initiatief en de gastvrije ontvangst :}

Is wat mij betreft voor herhaling vatbaar! :Y

Nu als de donder van kleding wisselen en naar Schiphol.
 
Prima clubhuis, bedankt voor de gastvrijheid.
Was weer een prima groepie om mee te rijden.

:W
 
Zo, ook weer thuis. Was zeker een geslaagde dag, Nils en z'n kompanen bij de MC Zierikzee hartstikke bedankt voor de gastvrijheid. Lekker weertje, ook op de terugweg. Nu even kijken hoe ik die foto's wat kleiner kan maken en of ik die filmpjes geladen krijg.
Oh ja, Polleke Brik en ik waren het er over eens dat dit eigenlijk een traditie zou moeten worden. 8-) .

:] "Opa"Jan :]
 
Ik vond het zeker geslaagd vandaag. zo zie je ook eens de personen achter de namen.
Ik had zelf eigenlijk geen idee wat ik er van moest verwachten en had zoiets we zien wel wat er gaat gebeuren.

Antw op Polleke Brik en Jan Hofstra
Dan moeten we er maar een traditie van maken. mischien het vervolg meer aan het eind van het voorjaar houden of zo, dan zijn we meer verzekerd van mooi weer

gr,
Nils
 
Laatst bewerkt:
En ik ben ook weer veilig thuis. Iedereen die achter mij reed heeft nu ervaren wat een brikken rit betekent: veel blauwe rook.

Nils, bedankt voor het gastvrije onthaal en de superrit.

En inderdaad: dit mag een traditie worden.
 
Nils! Bedankt voor de gastvrijheid en de tosti's! :W

Leuk om ook weer een aantal mensen achter de nickname te ontmoeten :)
 
Zo, ook weer thuis. Was zeker een geslaagde dag, Nils en z'n kompanen bij de MC Zierikzee hartstikke bedankt voor de gastvrijheid. Lekker weertje, ook op de terugweg. Nu even kijken hoe ik die foto's wat kleiner kan maken en of ik die filmpjes geladen krijg.
Oh ja, Polleke Brik en ik waren het er over eens dat dit eigenlijk een traditie zou moeten worden. 8-) .

:] "Opa"Jan :]
Ik sluit me hier bij aan.
Goeie boel daar in t zeeuwse :}
 
Kijk, zo hebben we weer een nieuwe traditie in het leven geholpen. Eens kijken of we niet ook eens zoiets aan deze kant van het water kunnen organiseren.
Zoals bekend is iedereen gek op plaotjies, dus bij deze
full


Opa's brik, met daarnaast die van Polleke
 
Laatst bewerkt:
bedankt voor de gezelligheid en de koffie :)
het was leuk om er te zijn.

En natuurlijk een oude jeugd hobby uit kunnen oefenen .... fikkie stoken ...
Die houtkachel is( was) (is nog ) heerlijk warm :) })
 
Niet eerder in de gelegenheid om te laten weten dat ik een prima dag heb beleefd! Super sfeervol honk, toffe motoren dito Zeeuwen. Natje en een droogje erbij, een beer van een houtkachel om zich bij aankomst aan te warmen. Ook nog een lekker toertje gereden over de kop van dat mooie Schouwen en alles even ontspannen.

Met een heerlijk zonnetje en onder dat heerlijke roffeltje lekker op huis aan gereden.

Helaas was ik mijn camera vergeten maar in januari 2006 had ik deze Panther al eens in het wild geschoten.

TingTing in "De ZOBBT. De wat? De ZOBBT!"


Vandaag was met respect het weerzien!

Nils en overige leden, bedankt, goed initiatief! :} :W
 
Zie dat ik wat gemist heb :Y ,kwam rond 11.00uur uit me bedstee rollen :Z ,ik had toen niet veel zin om effe om me Dappie weer een paar 100km's te toeren :] ,vond het ook niet helemaal passen om met me 2008 fiets te komen met een grote kans dat jullie aan het toeren waren,maar het evenement zit er wel leuk uit,next time better,see you. :W
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan