Buddyseat cbr600 verwijderen

Cobain

Die hard MF'er
10 apr 2003
504
0
Apeldoorn
Altijd handig dat internet, behalve als je iets terug wilt vinden dat je jaren geleden een keer hebt gezien...
Zo heb ik een tijd geleden iets handigs gezien. Zoals sommige van jullie misschien zullen weten is het niet echt makkelijk om op een honda cbr 600F uit +/- 1995 even snel de buddyseat te verwijderen om er iets onder te leggen zoals je slot ofzo. Nou heb ik een tijd geleden een "guide" gevonden op het internet waar in stond beschreven hoe je zelf je buddyseat zo kon verbouwen dat je deze makkelijk met een sleutel kon verwijderen. Maar nu kan ik die omschrijving nergens meer vinden.
Heeft iemand hier een goede "how-to" handleiding voor? Alvast bedankt
 
Nu je het zegt ja... Daar staat mij ook iets van bij! En dan kon je mooi er een regenpak of iets anders onder proppen. Heb het volgens mij es op MF gelezen. Kut dat die search niet werkt -O-
 
Was een grijs-roze CBR die hier te koop stond, en daarin stond het beschreven. Misschien daar even goed op zoeken.
 
Ik weet niet meer zeker of het een topic op het motor forum was. Ik dacht eigenlijk van niet. Deze jonge man had het zo gemaakt dat ie met een knopje aan de achterkant (boven z'n achterlicht) de buddy seat kon verwijderen. En het handige aan het systeem was dat dit niet werkte als de motor niet op het contact stond (hufter proof).
Mocht iemand ideeen hebben over hoe dit gemaakt kan worden. Ik hou me van harte aanbevolen (zo te horen nog wel meer mensen)

Alvast bedankt!
 
Hebben jullie wel een s gedacht aan plunjers van centrale deurvergrendeling?
Ik heb er zelf al eens een kentekenplaat-lift systeem mee gezien, werkte perfect en eenvoudig te monteren met een schakelaartje. evt met sleutel bediening.
Ik ga er zelf binnenkort mee aan de gang. Ik hou jullie wel op de hoogte.
Werking wordt gebaseerd op de werking met de katrollen en de pennen, maar dan zonder de katrollen en de kabels.
 
Terug
Bovenaan Onderaan