buell

ArjanR1

MF veteraan
26 aug 2002
13.370
131
Enschede
De vader van ArjanR1 kijkt uit naar een Buell. Hoe bevallen ze in de praktijk?
De een zegt dit en de ander zegt rap weer wat anders. Gaarne een paar reacties.
 
De vader van ArjanR1 kijkt uit naar een Buell. Hoe bevallen ze in de praktijk?
De een zegt dit en de ander zegt rap weer wat anders. Gaarne een paar reacties.
Ik heb 'm nu 6 dagen en d'r staan al 1100km op, van die 6 dagen heb ik 2 dagen niet gereden. Afgelopen zondag heb ik er 580km op gereden en ik had niet eens zere knieen :} Ik vind dat ding helemaal geweldig. Maar je vader moet maar eens een proefrit gaan maken. :]

Wat rijdt hij nu?
 
mooi koppel, aardig sturen, veel aanpassingen wil je hem echt goed laten lopen ( luchtfilter, uitlaat ) hoge aanschafprijs .verder veel bekijks
 
Honda VFR, ietsjes ingekort door een oude dametje.
K*T wijven, vooral die ouwe :+

VFR is niet bepaald een langzame fiets he 8-) Raad 'm toch aan om eens een proefrit te maken.

Ik heb in ieder geval nog nooit zoveel lol op een fiets gehad.
 
Zo, pa heeft nu ook een eigen Nick ;)

Aquel oid...Enne, ff voorstellen pa!

ps,
Dit keer wel in het juiste forum ;)
 
K*T wijven, vooral die ouwe :+

VFR is niet bepaald een langzame fiets he 8-) Raad 'm toch aan om eens een proefrit te maken.

Ik heb in ieder geval nog nooit zoveel lol op een fiets gehad.
En kan je zo'n Buell een beetje plat gooien in een snelle bocht?
 
En kan je zo'n Buell een beetje plat gooien in een snelle bocht?
Net als elke fiets

full


ben ik niet he !!
 
Hmm ik ben ook van plan om een Lightning te kopen na mn 25kw periode.. Krijg een flinke korting omdat de vader van een vriend van me Harley dealer is :}
 
Arjan ga je wel 's in Vroomshoop kijken? Daar zit een speciaalzaak met Harleys en Buell. Oude Monnink heet dat. Ben er laatst even wezen kijken.

Overigens, die Buells kunnen vast wel plat, maar echt elke Buell die te koop staat, heeft schaamranden van enorme omvang. En jááááá ik weet dat dat niet uitmaakt en dat iedereen plezier heeft op z'n eigen manier, maar ze worden niet gebruikt waar ze voor gemaakt zijn! Met vast wel uitzonderingen, dat snap ik.
 
Overigens, die Buells kunnen vast wel plat, maar echt elke Buell die te koop staat, heeft schaamranden van enorme omvang. En jááááá ik weet dat dat niet uitmaakt en dat iedereen plezier heeft op z'n eigen manier, maar ze worden niet gebruikt waar ze voor gemaakt zijn! Met vast wel uitzonderingen, dat snap ik.
Eh... de 2e hands Buells die ik tegen gekomen ben hadden of nieuwe banden of helemaal geen schaamranden.
De schaamrandjes op de mijne zijn trouwens bijna weg.
 
Ik vind het een prachtige bike :}

Ik zou voor de xb12/s gaan met de achterkant van een xb12/r :P

Heb er al een gezien......... erg gaaf :9~

full


XB12/S
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het een prachtige bike :}

Ik zou voor de xb12/s gaan met de achterkant van een xb12/r :P

Heb er al een gezien......... erg gaaf :9~

(Afbeelding)

XB12/S
Ben je zeker dat je het niet omgekeerd bedoeld een achterkant van een S en de voor kant van een R(zo ziet u 2de foto er toch uit)
En ik ben ook een DIE-HARD fan van Buell vooral de :} XB12S :} :9~
 
Terug
Bovenaan Onderaan