Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bevalt me erg goed eigenlijk.
Ik had wat twijfel gekregen doordat je online veel leest over dat het hogere toerental storend is en het was me ook afgeraden door een stel Duitse Buell-fanaten die ik net voor het uitvoeren van die modificatie tegen het lijf liep.
Maar ik rijd nauwelijks snelweg en ze klimt net wat sneller in toeren naar het maximum koppel.
Ook heb je net wat lager in toeren al wat meer koppel op het wiel en dat bevalt ook goed, rijdt iets soepeler.
Van de zomer een sprintje gedaan tegen @DeWALT-Buell . Beide 4e versnelling en een gangetje van 70 km/u en dan volgas. Ik reed (langzaam) weg bij @DeWALT-Buell , dus verschil maakt het zeker.
Ik denk dat als je officiële metingen zou houden van 80 naar 120 km/u dat het geen seconde scheelt daarvoor hoef je het niet te doen.
Heb er nu pilot road 4 en 5 onder liggen. Maar als ik er nu nieuwe onder moest leggen deed ik de dunlop mutantMijn xb12s is toe aan nieuwe banden. Ik heb even gezocht in dit topic maar het gaat maar weinig over banden. Wat zou iemand aanraden voor onder de xb?
soms doen ze het er omheen omdat ze het mooi vinden, maar...in de meeste gevallen zit het er omheen omdat er een deuk/kras/beschadiging zit na omvallen, of uitglijder en met die hitteband valt dat niet meer opHet valt mij op dat de helft van de xb's die op marktplaats komen van die hitteband om de uitlaatbochten heeft zitten. Ik vraag me af: waarom doen zoveel eigenaren dat?