Cagiva "the Raptor's Nest" Part 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben juist van grijs naar rood gegaan. En jahoor. Het gaat idd sneller... :+

Ben benieuwd naar je eind foto. Is-ie bijna af?

Nou het begin is er, had eindelijk even tijd om wat te doen, Ik heb thuis nog niet genoeg ruimte dus de motor staat ergens anders waar ik wel ruimte heb. Maar dat houdt ook in dat ik niet altijd kan/wil sleutelen.
Het is gewoon makelijker als de motor thuis staat(maar dat komt nog)

Maar dan is het zeker tijd voor een mooie foto van voor en na.
 
nou mensen.
Ik kan eindelijk aan een paar goedkope r1 dempers komen.
De maten komen wel aardig overeen.. er zal heus wel wat gelast en gemaakt worden, maar dat is juist de uitdaging nietwaar.
Mischien dat ik nog even moet kijken hoe of wat ofzo ik de decibels iets kan opschroeven. MIschien de tussenschotten in de dempers verwijderen ofzo. maar dat komt wel;)
Eerst even kijken hoeland ze zijn en hoe dik.. niet dat ik met speelgoeddempers rond ga rijden..
Foto's volgen uitaard.
IEmand intresse in laser hotcams dempers? (dus zonder linkpijp)

Ik hoef er niet veel voor te hebben.. bij de rechter is het ophangpunt niet helmeaal netjes meer, en bij de linker zit een klein deukje.
Ze zijn nog prima voor heele wat km plezier.
Laat het maar weten.fto's ook daarvan volgen;)
 
Wat een slecht nieuws maar dat van die super duke dat vond ik nou ook toen ik op een moto morini corsaro reed de raptor voelt veel meer aan als een beest.
Hoop dat we je niet gaan verliezen als reptiel er is best een ander reptiel te vinden.

Net als 993ti blijf ik hier wel posten ;) Maar wil wel eens wat anders. Liep tegen dezelfde problemen als HornEd aan, te weinig grondspeling bij grote hellingshoeken en ondanks de compleet aangepaste vering toch ook hier beperkingen... Wil meer circuit gaan rijden, maar wel op een naked, tupperware is niet mijn ding :') Blijven er maar een paar opties over Superduke, Tuono of Speed Triple. De KTM staat hier al tijden bovenaan mijn lijstje en heb een grote voorliefde voor twins...

@ 4ph3x: leuk je nog ff gesproken te hebben op Assen. Blijft jammer van je Raptor, maar die SuperDuke staat je ook goed hoor. :Y

Zie je weer binnenkort op de meeting!

Heb trouwens weer heerlijk kunnen gassen op Assen. :)
1e sessie wat wennen en 2e sessie echt knallen. Dat toeren was gewoon vrij rijden geworden. Super! Volgend jaar weer.

Was leuk om weer ff bij te praten. Je was een leuk potje aan het sturen, zag er strak uit :]

Ik hoop alleen dat ik de 15e ga redden. Heb dan een afspraak gepland voor een bezichtiging van een Superduke, kon helaas niet eerder...
 
Heeft er iemand toevallig nog originele uitlaten in de aanbieding? Zo ja, wakosdadan?

Heb je ze nog nodig? Heb hier nog een set goed uitziende liggen. Wat voor prijs zit je aan te denken?

Eventueel ook nog originele knippers en kentekenhouder in de aanbieding en een soloseat cover (gebruikt, matzwart gespoten met rood kussen, zie foto OP).
 
Wat had je evt. voor die seatcover willen hebben? Volgens mij Janet nog wel eens zo'n ding erop. En teller had je niet toevallig?
 
Laatst bewerkt:


Als in: "ik heb 'm"? ;)

Gefeliciteerd, eindelijk toch eentje bemachtigd.
full
 
@Jehtro
en natuurlijk ook alle andere nestbewoners die op zoek zijn....
een complete voorpartij (licht + knipperlichten + "hoorns") van een RODE Vraptor
GESPOT in ons belgenlandje O-)
http://www.2dehands.be/motoren/acce...65224.html?qq=cagiva+raptor&pcpl=&pc_id=&afd=

@yourservice :}
mvg
FEWS :]

Hoi heb net contact gehad met de verkoper en zou deze aankoop mss doen , enkel weet ik niet of dit zou passen op mijn niet v-raptor 650ie ,weet iemand of dit zou lukken?
Groeten
 
Hoi heb net contact gehad met de verkoper en zou deze aankoop mss doen , enkel weet ik niet of dit zou passen op mijn niet v-raptor 650ie ,weet iemand of dit zou lukken?
Groeten

Alles is pas te maken.

Vergeet niet dat je ook nog het "gewei" nodig hebt. Dat is het metalen frame waarmee je de hele neusconstructie aan de motor bevestigt. (misschien is het na te maken)
 
Laatst bewerkt:
Alles is pas te maken.

Vergeet niet dat je ook nog het "gewei" nodig hebt. Dat is het metalen frame waar je de hele neusconstructie aan de motor bevestigt. (misschien is het na te maken)


Als ik echt goed naar de fotos kijk dan zit dit erbij ( denk ik ) :)
de hamvraag is gaat deze passen of niet :(
 
@Jehtro
en natuurlijk ook alle andere nestbewoners die op zoek zijn....
een complete voorpartij (licht + knipperlichten + "hoorns") van een RODE Vraptor
GESPOT in ons belgenlandje O-)
http://www.2dehands.be/motoren/acce...65224.html?qq=cagiva+raptor&pcpl=&pc_id=&afd=

@yourservice :}
mvg
FEWS :]

Tsja, ik heb in principe een deal met de verkoper. Dus ik heb hem gevraagd waar ik het geld naar kan overmaken en heb hem gezegd waar het pakket naartoe mag, maar nu hoor ik verder niks.. :/




Hoi heb net contact gehad met de verkoper en zou deze aankoop mss doen , enkel weet ik niet of dit zou passen op mijn niet v-raptor 650ie ,weet iemand of dit zou lukken?
Groeten

Je kaapt hem toch niet stiekem voor mijn neus weg hè.. ;(
 
Laatst bewerkt:
Is bij jou toch van carbon? Of heb ik de verkeerde strips voor me?


Ja ,maar ik heb een rood zadel gekocht (zonder die strips )
Die kan ik er op zetten als ik met duo rij of wat bagage op de duo plek heb geknoopt

zadel wisselen gaat makkelijker als die cover er op en af schroeven ,dit is alleen even het zadel losklikken met de contactsleutel

dus wil ik het orginele xtra raptor zadel orgineel laten (daar rij ik toch 95% wat de tijd mee rond )
Dus de strips mogen gewoon zwartplastic zijn
 
Hee, dat is slim! Want die cover verwijderen is inderdaad geen fijn klusje met die boutjes en dingetjes. Ga ik onthouden, kan misschien nog wel eens van pas komen! 8-)
 
fijn ik heb vakantie!
motors gewassen en de raptor in de tuin gezet.
even een aantal plaatjes geschoten met de camera.

enjoy

img0578q.jpg

img0570m.jpg

img0586st.jpg

img0591zq.jpg

img0573bp.jpg

img0569jz.jpg

img0581fm.jpg
 
Eindelijk goede foto's van een Cagiva. Ik vind de motor een plaatje, maar hij komt er vaak slecht uit op foto's doordat je details niet goed ziet.

Deze foto's sla ik op :D
 
Je kaapt hem toch niet stiekem voor mijn neus weg hè.. ;(~[/quote]


Oow sorry , ik wist niet dat er reeds iemand interesse toonde , nee die laat ik aan jou :) heb enkel aan de verkoper de prijs gevraagd verder niets....
 
Haha, maakt niet uit hoor.. Alleen ik vind het maar raar dat ik verder niks meer hoor van die gast..
Krijg jij wel reactie op je e-mails dan?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan