Cagiva "the Raptor's Nest" Part 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
zow...net terug van me raptor uitlaten.
Ik heb weer de laser hotcams gemonteerd.
Lekker geluidje, maar de motor gaat er niet beter op lopen.
Het lijkt alsof hij teveel lucht of benzine ofzo krijgt met die pijpen.
Hij verslikt zich soms lijkt het wel.

Maargoed.
Morgen of overmorgen komen de r1 dempers binnen en dan kan ik weer gaan knutselen:)
Resultaat komt zeker hier als eerste!

Ik baal wel dat ik zondag niet naar die mfmm kon zeg.
Filmpjes gekeken, men....daar had ik wel wat graag bij willen zijn:(
maja.
moedertje moet je ook tevreden houden, dat heeft zij ook mijn leven lang gedaan.:)
 
Ik zal spoedig weer wat data gaan prikken om de meeting alsnog te laten plaatsvinden. Uitstel is géén afstel. Hopelijk zit het de volgende keer mee.

Ik hou jullie op de hoogte.


Dan heb ik toch nog een kans om te komen, en nog ff tijd om de puntjes op de i te zetten, ben vandaag begonnen met wat spuitwerk.
Had de verf op kleurnummer laten mengen via en webshop, en meteen ook 2k blankelak besteld. Ik wou het toch een keer proberen, het gaat alleen om het voorkuipje en de bugspoiler.
 
file.php


file.php


file.php


file.php


Wassen en poetsen, olie, filter, luchtfilter, bougies, remschijven, blokjes en vloeistof, uitlaatdempers handmade, plastic gerepareerd, contactjes gerepareerd en een nieuw spiegeltje.

Zo ken ie wel weer effe.
 
netjes netjes.
Ik vindt vooral de koplamp wel dik staan;)
Dempers zien er ook niet verkeerd uit.

Zo zo.. redelijk uitgebreide beurt gehad zo te zien.
 
Raptor is gisteren opgehaald..
Nu is het afwachten begonnen wanneer ik hem terug krijg
enne wat er aan de hand was...
 
Baaaaaaaalen zeg.....lees nu net dat de meeting verzet wordt. Had er ook een vrije dag voor genomen maar goed kan natuurlijk gebeuren. Heb er net een nieuwe ketting en achterband op gelegd. Wat een verschil zeg trouwens met een nieuwe ketting en dan is de fabriekssaf gemonteerde ketting maar een rammelding die vrij snel op is. Nu een mooie gouwe D.I.D x-ring ketting, dus hoog bling bling gehalte :) :) :)
Volgend weekend met het werk een toertocht dus dat maakt het gelukkig nog een beetje goed alleen daar is het BMW gehalte heel hoog dus valt een Raptor al snel uit de toon :Y
 
Nee , de raptor is en blijft gewoon een apart geval.
er zullen gewoon mensen naar je bike komen en vragen mmmm wat is dat.
en als je met ze gaat rijden: mmmm denken ze fuck die is toch rap.
En dan mag jij lekker lachen in je helm mmmm vet man .
fijne dag
 
jongens,

ik ben uitgevlogen en heb dus het nest verlaten.
de motor is naar een andere eigenaar gegaan
die ik hierheen zal sturen. kan die binnenkort zijn vogel
laten zien op de meeting.
misschien dat ik dan zelf ook nog even langswip, met een
andere motor dan wel.

groetjes pim :W
 
jongens,

ik ben uitgevlogen en heb dus het nest verlaten.
de motor is naar een andere eigenaar gegaan
die ik hierheen zal sturen. kan die binnenkort zijn vogel
laten zien op de meeting.
misschien dat ik dan zelf ook nog even langswip, met een
andere motor dan wel.

groetjes pim :W

Het was gezellig Pim :) Hopelijk zien we je verschijnen op komende Raptor Meets. Vanaf heden kom ik ook langs op een andere brommert :]

Crappy GSM pics:
full


full
 
Het was gezellig Pim :) Hopelijk zien we je verschijnen op komende Raptor Meets. Vanaf heden kom ik ook langs op een andere brommert :]

Crappy GSM pics:
[afbeelding]

[afbeelding]


Wow! Super (Duke ;) ) keuze van je. Veel plezier ermee en hopelijk snel op de meeting. Zal binnenkort weer een datum prikken.

Maarrehhh....

Dit weekend een Superduke gehuurd, ook een geweldige funfiets :] Ik snap alleen al die motorjournalisten niet met hun superlatieven over extreme naked, zeer scherpe gasreactie, wheelymachine, bokkige twin en ga zo maar door... Het TL blok in de Raptor voelt overal beduidend sterker dan de Superduke, acceleratie van de Raptor is ook beter met name op hogere snelheid. Gasreactie is bijna zijdezacht, amper bokkig te noemen, in de stad rijden is een eitje. Qua sturen voelt de Duke wel iets directer en lichter, maar mijn Rap zat er erg dicht bij qua wendbaarheid. (Hagon achtervering, reshimmed vork, 10mm doorgestoken) De demping is wel een stuk beter, maar qua feedback vertelde de Rap me meer, waarschijnlijk door de stugge Hagon achterveer (de Duke dempt dit meer weg) De zit op de Duke is fantastisch, dag rijden en geen last van de knieen, op een crosser na nog nooit zoveel beenruimte gehad, zeer relaxte kniehoek.


Je gaat erop achteruit.... ;) :+
 
jongens,

ik ben uitgevlogen en heb dus het nest verlaten.
de motor is naar een andere eigenaar gegaan
die ik hierheen zal sturen. kan die binnenkort zijn vogel
laten zien op de meeting.
misschien dat ik dan zelf ook nog even langswip, met een
andere motor dan wel.

groetjes pim :W

Vanaf nu dus een was-a-dino. :')
Maar top voor je dat-ie eindelijk is verkocht. Kan je nu weer eens wat anders rijden zoals je al een tijdje wilde. Wat gaat het worden?

Natuurlijk wel komen showen dan op de meeting, he?
 
Baaaaaaaalen zeg.....lees nu net dat de meeting verzet wordt. Had er ook een vrije dag voor genomen maar goed kan natuurlijk gebeuren. Heb er net een nieuwe ketting en achterband op gelegd. Wat een verschil zeg trouwens met een nieuwe ketting en dan is de fabriekssaf gemonteerde ketting maar een rammelding die vrij snel op is. Nu een mooie gouwe D.I.D x-ring ketting, dus hoog bling bling gehalte :) :) :)
Volgend weekend met het werk een toertocht dus dat maakt het gelukkig nog een beetje goed alleen daar is het BMW gehalte heel hoog dus valt een Raptor al snel uit de toon :Y

:$

Sorry torrent, ik waardeer enorm dat jij (maar ook Jurgen natuurlijk) er een vrije dag voor hebt opgenomen. Voel me nu ook erg schuldig dat de meeting niet heeft kunnen doorgaan dit weekend. Kan me ook voorstellen dat je de volgende keer denkt: ja, doei. straks gaat het weer niet door. En dat je daardoor de volgende keer niet komt. Mijn excuses daarvoor. Hoop dat ik het verkeerd heb natuurlijk en dat we volgende keer gewoon weer een leuke opkomst hebben en een mooie en gezellige meeting.

Helaas had ik gisteren hele dringende verplichtingen en moet zo meteen ook weer weg. Best jammer van het weer. Was een mooie dag gisteren geweest voor een meeting en ride.
 
vette superduke man!

Mijn volgende motor wordt ook een superduke.. absoluut zeker te weten!

Maargoed.
Worden er vandaag nog raptortjes uit het nest gehaald die eventjes de omgeving mogen verkennen?
 
Nog maar kort Cagivist en motorrijder en nu al in de problemen. ;(

Gistermiddag heb ik mezelf onderuit geremd tegen een stalen hek aan. Zelf aardig pijn aan mijn schouder en enkel maar volgens mij niets ernstigs.

Het hek en mn raptortje daarentegen zijn er slechter aan toe.

- stuur aan de rechterkant een beetje krom
- Achterrem hendel gebroken
- voorrem bevestiging (halve maantje) gebroken)
- voorrem hendel krom
- Lak schade op de tank (was zo mooi perfect blauw)
- Rechter framekapje hoekje afgebroken
- Toerenteller glas, wijzer eruit. (km teller werkt nog)
Ik heb de fiets nog niet thuis staan dus ik weet niet wat er nog meer mee is.
Hij starte wel en liep nog goed.

Ik ben wa+ verzekerd dus mn fiets zal ik zelf weer in orde moeten maken.

Hebben jullie nog tips?

Ik zag bijvoorbeeld dat het achterremhendeltje 120 euro was nieuw....... erg duur
 
Nou dat is wel erg zuur voor je net je rijbewijs en dan nu dit maar gelukkig heb je het er zelf nog best goed afgebracht.
Er zal ook wel een duik in je zelf vertrouwen zitten.
hoop dat je het nog een beetje zelf kan maken en dat je snel weer op je bike kan.
wens je succes en laat hier ergens een keer een lijstje achter als je onderdelen zoekt mischien dat er nog wel iemand wat heeft liggen.
 
@4ph3x: Nette fiets, mooie kleurstelling ook ;)
Nog maar kort Cagivist en motorrijder en nu al in de problemen. ;(

Gistermiddag heb ik mezelf onderuit geremd tegen een stalen hek aan. Zelf aardig pijn aan mijn schouder en enkel maar volgens mij niets ernstigs.

Het hek en mn raptortje daarentegen zijn er slechter aan toe.

- stuur aan de rechterkant een beetje krom
- Achterrem hendel gebroken
- voorrem bevestiging (halve maantje) gebroken)
- voorrem hendel krom
- Lak schade op de tank (was zo mooi perfect blauw)
- Rechter framekapje hoekje afgebroken
- Toerenteller glas, wijzer eruit. (km teller werkt nog)
Ik heb de fiets nog niet thuis staan dus ik weet niet wat er nog meer mee is.
Hij starte wel en liep nog goed.

Ik ben wa+ verzekerd dus mn fiets zal ik zelf weer in orde moeten maken.

Hebben jullie nog tips?

Ik zag bijvoorbeeld dat het achterremhendeltje 120 euro was nieuw....... erg duur
Ai! Da's minder! '(
Stuur kun je nu mooi vervangen voor een Renthal Ultra low ;)
Achterremhendel, kan me vergissen maar volgens mij past dat van een GSX(R).
Durf dat niet met zekerheid te zeggen.
Voorremhendel van GSXR pakken.
Natuurlijk eventjes op marktplaats of Ebay snuffelen ;)
Succes
 
Bedankt voor je info.

Als de achterremhendel van een GSX(R) past zou dat VEEL geld schelen.
En een Ultra Low? Wat is het voordeel?
Wat vinden jullie lekker rijden? een superbike stuur? of een street stuur?
Andere tips?

Gr, de grote oen van het weekend.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan