Cagiva "the Raptor's Nest" Part 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben voor wat praktischers gegaan....

:X

Maar kheb nog een CBR stuntmotortje, dus ik heb nog wel iets. En verder inderdaad werkgerelateerd ;)

Reportage is een idee.... eens effe kijken hoe of wat.
Jethro hier..

Lol, ik zag hem op Marktplaats staan. Dus ik voor de gein even informeren..

"Goedenmiddag,
Is het met of zonder inruil.
zonder inruil met 3 maanden garantie op het motorblok 4500 euro of een goed bod in deze richting zo meenemen 4250 euro

mvg ferdi"

Ik heb hem maar veel succes gewenst.. ;)
 
Laatst bewerkt:
Heren dames... even een hele DRINGENDE vraag.

Is de behuizing van de Raptor 1000 Teller hetzelfde als de Raptor 650?

Ik heb een 1000 teller gevonden en wil graag de behuizing overzetten op mijn beschadigde teller.

Kan dit? O-)
 
Jethro hier..

Lol, ik zag hem op Marktplaats staan. Dus ik voor de gein even informeren..

"Goedenmiddag,
Is het met of zonder inruil.
zonder inruil met 3 maanden garantie op het motorblok 4500 euro of een goed bod in deze richting zo meenemen 4250 euro

mvg ferdi"

Ik heb hem maar veel succes gewenst.. ;)
ik zie 'm net...

wtf :?
 
Ken je die verkoper?
En jouw fiets stond op een gegeven moment toch voor € 3750,= te koop als ik me niet vergis?
 
Oh, dan wordt het nog mooier.. :P

-------------------------------------------------------------------------------
From: Ferdi
To: Jethro
Subject: RE: Reactie op uw advertentie: Zeer mooie cagiva raptor 650 2005 IN/RUILEN
Date: Sun, 29 May 2011 20:04:42 +0200

oke Ik weet niet anders dat ie voor een bult meer te koop heeft gestaan en ik ken de eigenaar viavia al langere tijd
wat heb jij ervoor over dan
mvg ferdi

--------------------------------------------------------------------------------
From: Jethro
To: Ferdi
Subject: RE: Reactie op uw advertentie: Zeer mooie cagiva raptor 650 2005 IN/RUILEN
Date: Sun, 29 May 2011 20:03:22 +0200

Dan laat ik deze aan mij voorbij gaan.
Ik weet namelijk toevallig dat deze voor € 3750,= ook al een eeuwigheid te koop heeft gestaan..

Succes met de verkoop in ieder geval!

Groet,
Jethro


--------------------------------------------------------------------------------
From: Ferdi
To: Jethro
Subject: RE: Reactie op uw advertentie: Zeer mooie cagiva raptor 650 2005 IN/RUILEN
Date: Sun, 29 May 2011 17:24:49 +0200

Goedenmiddag,
Is het met of zonder inruil.
zonder inruil met 3 maanden garantie op het motorblok 4500 euro of een goed bod in deze richting zo meenemen 4250 euro

mvg ferdi
 
Laatst bewerkt:
Ach, ik was gewoon even benieuwd wat voor prijs hij in gedachten had..
Verder geen serieuze interesse in dit exemplaar. Maar dat wist je al..

Ik ga tukken, morgen vroeg weer op ;)
 
Ik snap het niet helemaal.... maar heb het gevoel dat hier een raptortje gekocht is om gelijk weer door te verkopen... :?

Weet iemand een antwoord op mijn vraag?

Past de behuizing van de kilometerteller van een raptor 1000 om die van een 650?
Is zoals ik denk alleen het elektronische gedeelte met de toeren en het toerental plaatje anders?
 
Jethro bedankt. :)
Ik denk dat het nu niet heel lang meer duurt dat mn raptortje weer kan rijden.
Wel denk ik dat ik het overspuiten van de winter doe ipv nu.
Moet er niet aan denken nog langer niet te kunnen rijden :]
 
hey reptielen.

Heeft iemand van jullie zadeltassen?
Ik ga regelmatig een weekendje weg richting het eiffel gebied met me maten, alleen zit ik steeds met het bagage probleem.
Ik heb de vorige keer met een rugtas geprobeerd., dat was niks..mijn armen waren helemaal gesloopt.
Ik heb de keer daarvoor met een bagagerol geprobeerd, alleen moest ik deze vastzetten met van die elastieken, dus even erop en eraf was ook geen optie.
Nu wil ik van die (sportieve)zijtassen zeg maar. heeft iemand van jullie hier ervaring mee? zoja. welk merk en mischien foto's? want die beugels ben ik ook wel benieuwd naar waar deze vast komen te zitten op de raptor;)
 
hey reptielen.

Heeft iemand van jullie zadeltassen?
Ik ga regelmatig een weekendje weg richting het eiffel gebied met me maten, alleen zit ik steeds met het bagage probleem.
Ik heb de vorige keer met een rugtas geprobeerd., dat was niks..mijn armen waren helemaal gesloopt.
Ik heb de keer daarvoor met een bagagerol geprobeerd, alleen moest ik deze vastzetten met van die elastieken, dus even erop en eraf was ook geen optie.
Nu wil ik van die (sportieve)zijtassen zeg maar. heeft iemand van jullie hier ervaring mee? zoja. welk merk en mischien foto's? want die beugels ben ik ook wel benieuwd naar waar deze vast komen te zitten op de raptor;)
Is dit niks voor je? Bags Connection Cargobag
 
hey reptielen.

Heeft iemand van jullie zadeltassen?
Ik ga regelmatig een weekendje weg richting het eiffel gebied met me maten, alleen zit ik steeds met het bagage probleem.
Ik heb de vorige keer met een rugtas geprobeerd., dat was niks..mijn armen waren helemaal gesloopt.
Ik heb de keer daarvoor met een bagagerol geprobeerd, alleen moest ik deze vastzetten met van die elastieken, dus even erop en eraf was ook geen optie.
Nu wil ik van die (sportieve)zijtassen zeg maar. heeft iemand van jullie hier ervaring mee? zoja. welk merk en mischien foto's? want die beugels ben ik ook wel benieuwd naar waar deze vast komen te zitten op de raptor;)


Ik heb vorig jaar bij HvW voor de deur alle modellen moderne zadeltassen die zij op voorraad hadden gepast (en dat waren er best veel) op mijn Rap, ze kwamen allemaal tegen de uitlaaten aan. Die oplossing die Jethro heeft gevonden zou wel kunnen werken, zou ik zelf toch ook wel eerst even passen voor aanschaf, de Rap's zijn duidelijk niet echt handig met bagage en standaard oplossingen.
 
Ik heb er ooit eens wat lusjes voor gemaakt. Motorfreaks Werken goed, maar zijn nog niet honderd procent ideaal.

Met de hoogliggende dempers hoef je ook zadeltassen niet te proberen helaas :/

Maar lusjes en een bagagerol gaan redelijk.
 
Laatst bewerkt:
ow kijk.. dat is nou eens handig.
Ik heb die band om me zadel eraf gehaald, maar kheb hem nog wel.
Hier zou ik eventueel mooi die lusjes van kunnen maken.
Maar ik heb ook vooral het probleem met die bagage rol dat ik hem niet goed kan vastmaken in de buurt.
Ik moet die elastieken helemaal naar mijn demperhouders spannen en daaraan vast haken met gevolg dat ik daar de verf beschadig.
En mijn bagagerol komt ook over mijn zijkapjes heen. Ik leg hier wel doekje onder, maar alsnog ligt hij ook op mijn zijkapjes. en niet als een rol maar dus gebogen.
Mischien dat ik iets van een plateau kan maken ofzo waar hij op kan..
En anders kijk ik zometeen even bij motozoom. Ik ga daar toch heen voor nieuwe bougie's,olie filter en olie. Die hebben daar ook super veel bagage systemen.
als iemand een andere suggestie heeft hoor ik het graag.
Alvast bedankt voor de reactie's en foot's!!
Groetjes!
 
@ michael: jouw V Raptor heeft er ooit eens zo uitgezien mét baggage:

full


Q Bag van Polo (Dld) Gemakkelijk vast maken met 4 spanbandjes. En ruim (75 liter inhoud).

Nu op mijn Navi. Morgenochtend op weg naar de Vogezen! *O*

full
 
das wel een mooie zadeltas. alleen kan ik hem niet op internet vinden.

Ik ben net langs motozoom gweest.. verschillende modellen erbij gehouden enzo, maar dat gaat allemaal niet passen.
Ik kan wel een aardige set monteren(zelf de beugels ofzo wat aanpassen) maar dan heb ik dus 2 zijtassen en dat alleen om mijn bagagerol netjes te kunnen bevestigen. zodat hij niet over mijn zijkapjes hangt.

Na een lekkere zeer sportieve rit heb ik wat bedacht dat ik ga maken.
Ik ga zelf begeuls maken die dan op mijn zadel rusten en zo ook met elkaar verbonden zijn. ze komen vast te zitten aan dhet uitlaatophangpunt. De verbinding maar ik zo zodat er een soort van plateau ontstaat waardoor mijn bagaerol er netjes oplicht en ik meteen die rol aaraan vast kan mken.
Oftewel..foto's volgen wel een keer. waarschijnlijk volgende weke ofzo.
 
das wel een mooie zadeltas. alleen kan ik hem niet op internet vinden.

Ik ben net langs motozoom gweest.. verschillende modellen erbij gehouden enzo, maar dat gaat allemaal niet passen.
Ik kan wel een aardige set monteren(zelf de beugels ofzo wat aanpassen) maar dan heb ik dus 2 zijtassen en dat alleen om mijn bagagerol netjes te kunnen bevestigen. zodat hij niet over mijn zijkapjes hangt.

Na een lekkere zeer sportieve rit heb ik wat bedacht dat ik ga maken.
Ik ga zelf begeuls maken die dan op mijn zadel rusten en zo ook met elkaar verbonden zijn. ze komen vast te zitten aan dhet uitlaatophangpunt. De verbinding maar ik zo zodat er een soort van plateau ontstaat waardoor mijn bagaerol er netjes oplicht en ik meteen die rol aaraan vast kan mken.
Oftewel..foto's volgen wel een keer. waarschijnlijk volgende weke ofzo.


http://www.polo-motorrad.de/de/q-bags-hecktasche-ii-aufsatz-ca-45-liter.html

of deze:

http://www.polo-motorrad.de/de/q-bags-hecktasche-xxl.html (hoewel even niet leverbaar op dit moment)


@Horned: veel plezier, en hou hem heel! :)
 
Laatst bewerkt:
@ horned Veel plezier en veel mooie en veilige km's toegewenst!

@ jethro.
Bedankt voor de links..
Die site is nu even uit de lucht, maar als ze weer online zijn zal ik zeker kijken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan