Cagiva "the Raptor's Nest" Part 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
't Is gewoon een snelle manier om je schaamrandjes weg te werken. Je hoeft er niet eens moeite voor te doen. Behalve de zweetdruppeltjes bij het monteren van de uitlaat.
Tsja, daar dacht ik ook al aan. Je hebt nooit schaamranden nu.
Ik denk dat ik dan ook maar hoge GPR´s moet halen, want ik heb ook altijd schaamranden :P
 
Jullie zijn gewoon Hilarisch _O- _O- _O-

hoe zij een bekende Nederlander dat nou ook alweer...
"Elk Nadeel Hebt Zen Voordeel"

En Ja er zit zeker een 180 onder

heb gisteren op het treffen 2 Raptors gespot 1 650 en 1 1000
en beide met high mounts nog wel :Y :Y
 
't moet niet gekker worden Fews.. :?

Maarre.. 't moet toch op een of andere manier wel lukken??
Ik zou het zelf wel eens in het echt willen zien, maar tis me een beetje te ver weg :P
 
als er iemand veel zin heeft om eens op zen knieen te gaan zitten met een meetlint...
(bij een standaard fiets wel te verstaan)
en eens ongeveer de lengte van de 'dogbone" en de afmetingen van de driehoek op te meten dan weet ik gelijk of men fiets in het verleden verlaagd is...
 
't moet niet gekker worden Fews.. :?

Maarre.. 't moet toch op een of andere manier wel lukken??
Ik zou het zelf wel eens in het echt willen zien, maar tis me een beetje te ver weg :P

idd jethro het mag gaan ophouden....

't vrouwtje sprak al van ...."je gaat ze op den duur nog moeten verpatsen" |( |(

stel je voor :(
 
als er iemand veel zin heeft om eens op zen knieen te gaan zitten met een meetlint...
(bij een standaard fiets wel te verstaan)
en eens ongeveer de lengte van de 'dogbone" en de afmetingen van de driehoek op te meten dan weet ik gelijk of men fiets in het verleden verlaagd is...
Tsja, ik weet ook niet zeker of die van mij nog origineel is, in denk het wel.
Zal kijken of ik vanavond even wat op kan meten, alleen dat wordt dan wel een latertje vrees ik.

idd jethro het mag gaan ophouden....

't vrouwtje sprak al van ...."je gaat ze op den duur nog moeten verpatsen" |( |(

stel je voor :(
In dat geval wil ik graag vast een optie nemen op wat accessoires.. _O-
Succes ermee in ieder geval, wel jammer als het allemaal net niet past :(
 
Laatst bewerkt:
als er iemand veel zin heeft om eens op zen knieen te gaan zitten met een meetlint...
(bij een standaard fiets wel te verstaan)
en eens ongeveer de lengte van de 'dogbone" en de afmetingen van de driehoek op te meten dan weet ik gelijk of men fiets in het verleden verlaagd is...
Ik ben er eerlijk gezegd nog niet aan toe gekomen, sorry..

Een ding scheelt, het is nu toch geen weer om te rijden :P
 
Ach, aan de andere kant.. Die van mij is van 2007 en heeft veel minder kilometers.
Dus zo erg is het nou ook weer niet :P

Nou wil ik zaterdag even naar Ten Kate voor nieuwe banden, maar de voorspellingen zijn niet al te best.. :o

Hoe'st met jouw herstel? Want we horen de laatste dagen niks anders dan Johnny Hoogerland, maarja.. ;)
 
Laatst bewerkt:
Ach, aan de andere kant.. Die van mij is van 2007 en heeft veel minder kilometers.
Dus zo erg is het nou ook weer niet :P

Nou wil ik zaterdag even naar Ten Kate voor nieuwe banden, maar de voorspellingen zijn niet al te best.. :o

Hoe'st met jouw herstel? Want we horen de laatste dagen niks anders dan Johnny Hoogerland, maarja.. ;)

Zaterdag kan nog best meevallen wb weer.

En rijden zit er voorlopig nog niet in voor mij, maar het weer is toch niet echt uitnodigend.
 
FF een update....

tailriser gemonteerd en..... :( nog steed raken de dempers men band WTF....
volgende poging = langere bouten en bussen tussen men schetsplaten monteren maar dit zal enkele weken moeten wachten want ben op het moment in jaarlijks verlof....
► bouten en bussen scoor ik wel op men werk :).
ik snap er echt niks meer van |( |(
 
FF een update....

tailriser gemonteerd en..... :( nog steed raken de dempers men band WTF....
volgende poging = langere bouten en bussen tussen men schetsplaten monteren maar dit zal enkele weken moeten wachten want ben op het moment in jaarlijks verlof....
► bouten en bussen scoor ik wel op men werk :).
ik snap er echt niks meer van |( |(

Balen. Schetsplaten iets uitbuigen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan