Cagiva "the Raptor's Nest" Part 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wel ook vrij 'uniek'een MV Agusta! En 29000, is toch helemaal niks??
Mijn Blade heeft er bijna 60. _O- .Zou het jammer vinden als hij verkocht is Jethro, had hem, als ik over 10jr ofzo genoeg $$ heb, gráág willen hebben.. :Y _O-
Mooie kleur, Shizzle, mijn favo kleur.. :W
 
Laatst bewerkt:
Dat gaat me net even te lang duren yana ;)

Mocht iemand hier iemand weten voor mijn V-Rap, laat het a.u.b. weten.

Ik heb wat anders op het oog, dus zolang die motor nog te koop staat ben ik bereid de mijne extra scherp weg te doen. Bij achterlaten van de G.P.R. uitlaten kan ik extra korting geven, ik kan evt. originele uitlaten bijleveren of de Scorpions die ook op het forum te koop staan..

Hery Jurgen, mooie uitlaatjes trouwens. Alleen je moet niet zo moeilijk kijken hoor.. :P (Marktplaats)
 
Was ook maar een grap Jethro. _O- Vind de jouwe écht prachtig, móóie kleur! Maarja, verder dan E3-3500 kom ik helaas niet.. :N
 
Laatst bewerkt:
Dat gaat me net even te lang duren yana ;)

Mocht iemand hier iemand weten voor mijn V-Rap, laat het a.u.b. weten.

Ik heb wat anders op het oog, dus zolang die motor nog te koop staat ben ik bereid de mijne extra scherp weg te doen. Bij achterlaten van de G.P.R. uitlaten kan ik extra korting geven, ik kan evt. originele uitlaten bijleveren of de Scorpions die ook op het forum te koop staan..

Hery Jurgen, mooie uitlaatjes trouwens. Alleen je moet niet zo moeilijk kijken hoor.. :P (Marktplaats)


Spannend. Ben benieuwd. Hopelijk heb je nu snel een koper.
 
Vandaag de v-rap maar eens onderhanden genomen, werd er gek van dat ie steeds niks deed. :?

Bleek mijn achterlicht kortsluiting te maken... :r
Ook heb ik alle relais en stekkertjes goed schoongemaakt met contact spray.

Meteen een tip voor jullie:
De stekkertjes die van de dynamo naar de spanningsregelaar gaan, Ff goed nakijken. Die hangen zo'n beetje recht boven de ketting en worden dus erg vies.
De laadspanning van de dynamo is met 1,5v omhoog gegaan na het schoonmaken van die stekkertjes. :P

Maar goed mijn raptor gaat ook de verkoop in, ik wil echt wat meer ruimte voor mijn knie hebben aangezien we volgend jaar met de motor op vakantie willen gaan.
 
Heeft iemand wat info voor mijn TRE vraag? Is de TRE mod ook handig voor mijn raptor 650 (carb versie) en is de procedure het zelfde als in de link 8 posts hierboven?
 
mijn raptor gaat ook het nest verlaten..
Hij staat al op m*rktplaats.

Als het meezit en hij snel verkocht is, dan komt er een z1000.
Een aanbieding die ik dan niet kan laten liggen.
Het liefst wil ik eigenlijk een z1000,superduke,tuono r, speed triple.
Maar een z1000 is voor mij het best betaalbaar..

Maargoed..als iemand intresse heeft dan hoor ik het wel;) adv. staat op marktplaats..
Het is die raptor die eerst een v-raptor was;)
 
't Is opeens uitverkoop wat Raptor's betreft.. :(

Ja erg jammer. Alsof het geen goede fietsen zijn....



...gelukkig weten we allemaal wel beter. Het zijn gewoon machtig mooie en supergoede motoren.

Als ik niet die vervelende blessure had, dan was de V Raptor bij mij nooit de deur uit gegaan.
 
Laatst bewerkt:
Heeft iemand wat info voor mijn TRE vraag? Is de TRE mod ook handig voor mijn raptor 650 (carb versie) en is de procedure het zelfde als in de link 8 posts hierboven?

Is alleen voor de injectie-modellen en alleen voor de 1000 verkrijgbaar (1000's zijn allemaal injectie). Het is om het "bokken" (zeg maar: nerveiuze karakter) in de lage toerentallen in de 1e en 2e versnelling te onderdrukken en dat doet de 650 veel minder.
 
Bedankt kwispelhond voor je reactie.

Ik dacht dit omdat ik op verschillende fora las dat het voor de suzuki sv650 carb versie dus kon en dat het best een groot verschil was in de 2e en 3e versnelling. Wellicht bij mn raptortje ook. Maar niet dus. Merci :D
 
HornEd... anders had ik ook geen 1000 gekocht want ja daarom staat mijn 650 te koop. Het liefst zou ik ze allebei houden maar helaas gaat dat niet...


Wie weet nog een goede zorgzame nieuwe eigenaar voor mijn liefste en mooiste 650??? ;)
 
Bedankt kwispelhond voor je reactie.

Ik dacht dit omdat ik op verschillende fora las dat het voor de suzuki sv650 carb versie dus kon en dat het best een groot verschil was in de 2e en 3e versnelling. Wellicht bij mn raptortje ook. Maar niet dus. Merci :D

Die mod op het SV-forum is een "ignition retarder mod" en da's wat anders dan de "TRE" mod. Die ignition retarder mod is om de vermogensdip bij de Suzuki's weg te werken, daar hebben de Cagiva's geen last van dus die heb jij niet nodig. :)
 
Laatst bewerkt:
GSMichel, ik zag hem staan! Mooi! 1 vd betaalbaarste Raptor 1000 in nl..
Ben vanalles aan het verkopen voor $$ op het ogenblik. Tzt óók de Blade..
Hoop dat ik dan ún Raptor 1000 kan kopen..
 
@yana.
Ik hoop dat je snel $$ hebt;)

Ik heb een andere motor opt oog.
Een mv agusta brutale 750s.
Of een kawa z1000..
of een superduke,
of een tuono r.
of een speed triple.
hehe dat is het type waar ik naar opzoek ben.
 
@yana,
Je kan me ook mailen over wat vragen of foto's ofzo.

ook alle andere mensen met intresse uiteraard;)

dit is mijn advertentienr. 497544556
en dit mijn e-mail: michaelvdlaan@hotmail.com
 
@yana.
Ik hoop dat je snel $$ hebt;)

Ik heb een andere motor opt oog.
Een mv agusta brutale 750s.
Of een kawa z1000..
of een superduke,
of een tuono r.
of een speed triple.
hehe dat is het type waar ik naar opzoek ben.
_O-

nogal uiteenlopende types, met hele verschillende motorkarakteristieken....

Geef nou maar toe, je weet nog steeds niet wat je wil. :+
 
Laatst bewerkt:
ik weet nog niet hoe de eventuele verkoop zal lopen.
Het ligt natuurlijk aan de priijs die ik voor me raptor krijg, maar als ik ze over hou komen ze meteen hier op het raptor chapter. ;)

Idd uiteenlopende motoren.
Maar 1 van deze type's wordt het..
testritjes maken en kijken wat op me pad komt;P
 
Gsmichael, wat vraag je voor de originele V-Raptor kapjes?

Hey Nelis ik heb zelf vorige week een voorkuipje van een V-raptor gekocht bij deze aanbieder op marktplaats.

http://motoren.marktplaats.nl/onder...r0pUJYPhk9vMPD2YROLze718JQ2cs&fta_ind=10&fs=1

Waarschijnlijk heeft hij de rest ook nog wel liggen,
en dan heb ik nog mijn oude voorkuipje over om het weer compleet te maken.
(zat een scheurje in en de kleur die ik had gespoten kwam niet helemaal overeen met de orginele kleur, het scheurtje is bijna niet zichtbaar als alles is gemonteerd)
 
Oh, dat is wel een goeie tip. Ik weet nog niet precies hoe ik het ga aanpakken. Mijn kappen en tank zijn gewoon erg lelijk gespoten, en de tank heeft allemaal barsten. Het is een mooi projectje, vind het leuk om dit soort dingen te doen, maar beginnen op een spare setje, en dan omwisselen is natuurlijk ideaal.
 
Oh, dat is wel een goeie tip. Ik weet nog niet precies hoe ik het ga aanpakken. Mijn kappen en tank zijn gewoon erg lelijk gespoten, en de tank heeft allemaal barsten. Het is een mooi projectje, vind het leuk om dit soort dingen te doen, maar beginnen op een spare setje, en dan omwisselen is natuurlijk ideaal.

Ik heb ook nog een tank liggen met wat schade, maar niet lek ofzo.
Dan heb je die alvast spare voor je projectje.
 
Jethro euri's zíjn handiger, maar ik zie zo gauw het euroteken niet op het toetsenbord. En wél het $$ teken!
PS staat op ebay een rooie tank tk voor E110 oid.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan