camel weg bij yamaha???

  • Onderwerp starter Anoniempje619
  • Startdatum
Versnelt de groei van onze fastfood maatschappij ;)
Meer mensen consumeren daar. Percentage dikke(re) mensen stijgt. Meer fysieke kwalen en langere wachtlijsten in de ziekenhuizen. Om het even heel cru te stellen ;)
En daarbij kan je dingen vinden van de integriteit van dergelijke bedrijven. Ze springen niet echt vriendelijk met dieren om.

Niet dat dat mij dwarszit als ik daar eet, maar je snapt mijn punt.

Snap hem wel, maar ben het niet helemaal met je eens. Wat je zegt klopt. Ik vind alleen omdat het geen verslaving is, het niet uitmaakt.

Bij roken begin je ermee en raak je er verslaafd aan. Bij fast-food is dat niet. Ondanks dat ze iets niet-gezonds promoten kun je er makkelijk nee tegen zeggen.

Catch my drift? ;)
 
Snap hem wel, maar ben het niet helemaal met je eens. Wat je zegt klopt. Ik vind alleen omdat het geen verslaving is, het niet uitmaakt.

Bij roken begin je ermee en raak je er verslaafd aan. Bij fast-food is dat niet. Ondanks dat ze iets niet-gezonds promoten kun je er makkelijk nee tegen zeggen.

Catch my drift? ;)

Aan fast food eten kun je ook behoorlijk verslaafd raken, anders komen al die dikke “faast food mensen” niet constant terug om daar weer te eten.

En iemand die iets heel vaak in een regelmatig terugkerend patroon doet is een verslaving, net als drank en roken.
 
Bij roken begin je ermee en raak je er verslaafd aan. Bij fast-food is dat niet. Ondanks dat ze iets niet-gezonds promoten kun je er makkelijk nee tegen zeggen.

Catch my drift? ;)

Ik snap je zienswijze.

Toch zal de drempel om een dergelijke zaak binnen te stappen, stukken lager worden. Massa-consumptie wordt aangemoedigd.

Iemand die tegenwoordig begint met roken, weet heel goed wat de gevolgen kunnen zijn. Vervolgens worden de bezwaren simpelweg af gedaan met een "ach, ik raak echt niet verslaafd" of een "mijn opa rookte ook en die werd 91".

Ik vind niet dat je de verantwoording bij de overheid moet leggen. Als roken verboden moet worden, dan moet het vette voer ook verboden worden en verder alle andere dingen waarbij (eventueel door verkeerd gebruik) de gezondheid schade kan worden toegebracht.

Dat alleen tabak moet worden afgeschaft vind ik dan grote onzin en een vorm van discriminatie. Niet 1 tak er tussenuit pakken en die verbieden.
 
Snap hem wel, maar ben het niet helemaal met je eens. Wat je zegt klopt. Ik vind alleen omdat het geen verslaving is, het niet uitmaakt.

Bij roken begin je ermee en raak je er verslaafd aan. Bij fast-food is dat niet. Ondanks dat ze iets niet-gezonds promoten kun je er makkelijk nee tegen zeggen.

Catch my drift? ;)
fout bas!!

biaggi zegt t al waarom je hier niet goed opreageert ;) .

Kijk maar even de docu: Super Size Me dan praat je wel anders ;)
 
fout bas!!

biaggi zegt t al waarom je hier niet goed opreageert ;) .

Kijk maar even de docu: Super Size Me dan praat je wel anders ;)

Niet gezien, maar laat die docu zien dat je aan fast-food eten verslaafd kan raken? Zoland je daar niet verslaafd aan kunt raken (en bedoel ik niet regelmatig terugkomen omdat je het zo lekker vindt...) hoef je het in mijn ogen niet te verbieden.

Net zo min dat Benzine niet verslavend is maar wel schadelijk voor het milieu, kan dat ook gesponsord worden (Repsol bv...)
 
fout bas!!

biaggi zegt t al waarom je hier niet goed opreageert ;) .

Kijk maar even de docu: Super Size Me dan praat je wel anders ;)

Super Size Me is een hele slechte docu :o Die kerel vreet alleen maar het vetste eten wat daar te krijgen is.

Een Nederlandse journalist heeft ook een paar weken niks anders dan bij Mcdonalds gegeten en die is er niet ongezonder van geworden hij is zelfs afgevallen. Dus het is maar net hoe je het brengt :Y

on-topic: Van mij mag tabksreclame blijven hoor. Dat betekent meer teams en coureurs :] Als jij bijv. Rossi ziet rijden met tabaksreclame dan denk je toch niet van: Ik ga beginnen met roken omdat Rossi met tabaksreclame rijdt :? . Dan heb je trouwens wel een laag IQ als je dat doet.
 
Ik vind niet dat je de verantwoording bij de overheid moet leggen. Als roken verboden moet worden, dan moet het vette voer ook verboden worden en verder alle andere dingen waarbij (eventueel door verkeerd gebruik) de gezondheid schade kan worden toegebracht.

Oeh das een gevaarlijke uitspraak. (eventueel verkeerd gebruik) Voor je het weet gaan ze motorrijden ook nog verbieden. Zeker als je de verantwoordelijkheid bij de overheid gaat leggen. ;) :+
 
Oeh das een gevaarlijke uitspraak. (eventueel verkeerd gebruik) Voor je het weet gaan ze motorrijden ook nog verbieden. Zeker als je de verantwoordelijkheid bij de overheid gaat leggen. ;) :+

Als je een erg extreme regel stelt, dan wordt de drempel voor acceptatie van de regel een heel stuk hoger :P
 
Super Size Me is een hele slechte docu :o Die kerel vreet alleen maar het vetste eten wat daar te krijgen is.

Een Nederlandse journalist heeft ook een paar weken niks anders dan bij Mcdonalds gegeten en die is er niet ongezonder van geworden hij is zelfs afgevallen. Dus het is maar net hoe je het brengt :Y

on-topic: Van mij mag tabksreclame blijven hoor. Dat betekent meer teams en coureurs :] Als jij bijv. Rossi ziet rijden met tabaksreclame dan denk je toch niet van: Ik ga beginnen met roken omdat Rossi met tabaksreclame rijdt :? . Dan heb je trouwens wel een laag IQ als je dat doet.
Idd, ik denk dat mensen hooguit overstappen van merk oid..
 
Terug
Bovenaan Onderaan