Capelle en Krimpen City

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben net wakker |( |(


ooh jah ik werd om kwart over 9 wakker , en we moesten om kwart voor 10 bij de moerdijk zijn ...
Dus dat had je nooit gered :N

Maar het was leuk zolang het duurde :]
Beetje jammer dat ik van de dijk af moest glijden B|

SP_A0023.jpg


SP_A0024.jpg


SP_A0025.jpg



verkeerd inschatten van de bocht resulteerd in : wat krassen , kapotte kuipruit en een afgebroken step ( links ) '( en natuurlijk een ervaring rijker *D
dat word dus even naar de spuiter brengen en stepjes kopen , valt eigenlijk wel mee .
volgende keer beter ;)
het naar huis rijden zonder een stepje , kapotte kuipruit en vol met krassen doet toch wel de deuk in je ego nog groter maken :P
 
Laatst bewerkt:
passrad: wat zonde! het is wat met die sradjes, die dingen liggen liever dan dat ze rijden. :P (sorry sjaak :P )
damn, je rijdt er nog maar net op toch? ouders gelijk over de rooie of valt wel mee? succes met opknappen.
 
passrad: wat zonde! het is wat met die sradjes, die dingen liggen liever dan dat ze rijden. :P (sorry sjaak :P )
damn, je rijdt er nog maar net op toch? ouders gelijk over de rooie of valt wel mee? succes met opknappen.


tjah kan de beste overkomen he *D ik rij er nou anderhalve maand op ofzo |(
sjaak zag het ook nog gebeuren (ree achter me) , ik hoop dat ik een mooie koprol heb gemaakt.
en onderweg naar huis had ik ze maar even gebeld dat ze niet hoeven te schrikken als ik thuis zou komen , dus het viel wel mee ( zolang ik maar niets heb was dus van toepassing :P )
 
ooh jah ik werd om kwart over 9 wakker , en we moesten om kwart voor 10 bij de moerdijk zijn ...
Dus dat had je nooit gered :N

Maar het was leuk zolang het duurde :]
Beetje jammer dat ik van de dijk af moest glijden B|

(Afbeelding)

(Afbeelding)

(Afbeelding)


verkeerd inschatten van de bocht resulteerd in : wat krassen , kapotte kuipruit en een afgebroken step ( links ) '( en natuurlijk een ervaring rijker *D
dat word dus even naar de spuiter brengen en stepjes kopen , valt eigenlijk wel mee .
volgende keer beter ;)
het naar huis rijden zonder een stepje , kapotte kuipruit en vol met krassen doet toch wel de deuk in je ego nog groter maken :P


Dat is mooi :r Passrad. Gelukkig heb je zelf er niets aan overgehouden *O*
 
(sjaak)

he passrad...

je moet ff bellen naar erwin..06-22078397
heeft heel veel 2dehands spullen liggen.

kon je je been trouwens nog opbergen zonder steuntje?? echt kut....volgende keer maar weer achteraan meerijden :P

 
we hebben voor jou een nieuwe naam verzonnen ,wat dacht je van dijkrat ,leuk toch ,hoop nog wel dat je volgende keer weer mee gaat rijden ,was wel leuk voor zo lang het duurde
ooh jah ik werd om kwart over 9 wakker , en we moesten om kwart voor 10 bij de moerdijk zijn ...
Dus dat had je nooit gered :N

Maar het was leuk zolang het duurde :]
Beetje jammer dat ik van de dijk af moest glijden B|

(Afbeelding)

(Afbeelding)

(Afbeelding)


verkeerd inschatten van de bocht resulteerd in : wat krassen , kapotte kuipruit en een afgebroken step ( links ) '( en natuurlijk een ervaring rijker *D
dat word dus even naar de spuiter brengen en stepjes kopen , valt eigenlijk wel mee .
volgende keer beter ;)
het naar huis rijden zonder een stepje , kapotte kuipruit en vol met krassen doet toch wel de deuk in je ego nog groter maken :P
:] :] :] :] :] :]
 
we hebben voor jou een nieuwe naam verzonnen ,wat dacht je van dijkrat ,leuk toch ,hoop nog wel dat je volgende keer weer mee gaat rijden ,was wel leuk voor zo lang het duurde:] :] :] :] :] :]


haha ik dacht zelf eerder aan de rijkroller :P
maar natuurlijk ga ik wel weer eens mee , als mn fietsje gemaakt is dan :P

(sjaak)

he passrad...

je moet ff bellen naar erwin..06-22078397
heeft heel veel 2dehands spullen liggen.

kon je je been trouwens nog opbergen zonder steuntje?? echt kut....volgende keer maar weer achteraan meerijden :P

eigenlijk valt de schade op kuipdelen wel mee , maar ik ga morgen even kijken wat nou precies de schade is ...
had vandaag niet zon zin om goed te kijken eigenlijk O-)
maar ik zal het onthouden :}
het ging aardig ellendig met je been in de lucht rijden , maar de aanhouder wint zegt men ;)
 
Laatst bewerkt:
Wat is trouwens een leuke zwem/zon plas in de omgeving (Krimpen a.d IJssel)?

Ik zoek er: redelijk warm & zwembaar water met strandje, ligweide bij het water (zand of liever nog gras) met bomen (zodat je niet altijd in de zon ligt). Leuk, vrijgezel, vrouwelijk natuurschoon van zo tussen de 30 a 40 is natuurlijk ook niet verkeerd. :-D

De Surfplas (einde krimpenerbosweg) leek me niet zo boeiend, en het Kralingse Bos/Plas is me net te ver voor "dagelijks gebruik"...

Iemand nog andere goede adviezen?
 
Wat is trouwens een leuke zwem/zon plas in de omgeving (Krimpen a.d IJssel)?

Ik zoek er: redelijk warm & zwembaar water met strandje, ligweide bij het water (zand of liever nog gras) met bomen (zodat je niet altijd in de zon ligt). Leuk, vrijgezel, vrouwelijk natuurschoon van zo tussen de 30 a 40 is natuurlijk ook niet verkeerd. :-D

De Surfplas (einde krimpenerbosweg) leek me niet zo boeiend, en het Kralingse Bos/Plas is me net te ver voor "dagelijks gebruik"...

Iemand nog andere goede adviezen?


zevenhuizenplas ...
is onlangs groter gemaakt , dus meer ruimte ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan