Cartagena 15 t/m 18 Maart

150315_0473_cartagena.jpg

8-)
 
:W afgezien van wat grindbakschade, mooie week geweest... veel rijtijd, uitdagend en inspannend baantje, zeker voor de bovenbeenspieren... maar die hebben we dan weer flink losgedanst :X
 
Laatst bewerkt:
Top te horen dat jullie er allemaal van genoten hebben
Volgende keer hoop ik zelf wat meer meters te kunnen maken op de bike ipv 3 dagen te sleutelen

Maar dat is uiteraard het risico van een mechanische sport
 
Top te horen dat deze morgen bij het ophalen van de motoren er zoveel rijders met een tevreden blik naar terugkijken en volledig voorbereid kunnen starten aan het komende seizoen
Zelfs al vele die uitkijken naar een volgend no limits event
 
Top te horen dat deze morgen bij het ophalen van de motoren er zoveel rijders met een tevreden blik naar terugkijken en volledig voorbereid kunnen starten aan het komende seizoen
Zelfs al vele die uitkijken naar een volgend no limits event

Was echt mooi geregeld zo.
Het was vandaag ook wel lekker dat we overdekt de motoren konden uitkratten. 8-)
Ik hoop dat je je motor snel weer voor elkaar hebt en dat het allemaal mee valt.
 
laatste 2 motoren worden deze week nog opgehaald en dan staan er terug vele rijders enthousiast voorbereid voor het komende seizoen

Eerst volgend event met nog vrije plaatsen wordt BRNO
 
laatste 2 motoren worden deze week nog opgehaald en dan staan er terug vele rijders enthousiast voorbereid voor het komende seizoen

Eerst volgend event met nog vrije plaatsen wordt BRNO

Het was idd weer super maar laten we ook even stilstaan bij Rico Mertens waar het allemaal een stuk minder voor uitpakte. Vanaf deze kant veel sterkte voor hem en zijn familie.
 
Wat gebeurde daar nou precies? Hersenbloeding? Herseninfarct? Beroerte?

Zag er niet prettig uit, hoe is het met hem?

Weet niet hoe het nu is maar begin vorige week was het behoorlijk kritiek.
Woensdagavond sprak ik Ruud en Johan Fredriks en leek het iets beter te gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan