Cartagena 15 t/m 18 Maart

gezien het wisselvalige weerbeeld in Val de Vienne, kiezen steeds meer competitierijders voor een voorjaarstraining in Spanje... wij wel iig. Ook denk ik, hoe dichter bij de seizoenstart, des te meer competitierijders..
 
zo eh....Giel en ik zagen een hele berg serieus geprepte fietsen staan daar, en maar 2 andere straatfietsen.

ik hoop dat de langzaamste groep langzaam genoeg is voor ons :P
:^ Staat serieus spul tussen.

Heb er iig onwijs veel zin in.
 
2wdrsjd.jpg


1ylu79.jpg


2w2jus3.jpg
 
blijft toch apart om je motor zo opgestapeld te zien staan ( de witte :] )
er wordt altijd zeer beheerst gereden want het seizoen is nog lang en er is niks te winnen dat bewaren we wel voor in de zac O-)
 
Niet tegenstaande hadden er sommige rijders het toch voor elkaar (bij de dubbele kratten)dat ze te hoog waren om IN de oplegger te kunnen en hebben we toch hier en daar een bandje wat moeten versteken zodat alles meekon
 
Afgelopen 2 ochtenden was het krabben hier in Nl. Hoop niet dat de oplegger ook in de vrieskou staat, dan is het snel over met de pret...
 
Afgelopen 2 ochtenden was het krabben hier in Nl. Hoop niet dat de oplegger ook in de vrieskou staat, dan is het snel over met de pret...
Voorjaarstraining altijd met koelvloeistof. Het kan tot in de Pyreneëen vriezen.
Maar dat is beetje laat advies voor jou geloof ik :+

Ach, voordat blok kapotvriest moet er heel wat gebeuren...
 
hoe zit het eigenlijk met tijden? hoe laat moeten we op het circuit zijn elke dag, en hoe laat is de laatste sessie?


Start times: 9am-1pm, 2pm-5pm, maar komt van de Britse site, uur tijdsverschil ;)



Schedule

09:00 Intermediate group on circuit - 3 sighting laps then open session
09:20 Fast group on circuit - 3 sighting laps then open session
09:40 Novice group - 3 sighting laps then open session.

We will then run 20 minute sessions throughout the day (dependent on stoppages). Lunch is generally an hours break 1pm-2pm].

1 pm Lunch (The time can alter dependent on the weather) 2 pm Sessions resume, Intermediate group first, then Fast at 2.20pm and Novice at 2.40pm. 5 pm Home Time (circuit closes). Important to note that it is the track that is closed and not the paddock which is open for a further 1 hour for clear down purposes.
 
Laatst bewerkt:
Voorjaarstraining altijd met koelvloeistof. Het kan tot in de Pyreneëen vriezen.
Maar dat is beetje laat advies voor jou geloof ik :+

Ach, voordat blok kapotvriest moet er heel wat gebeuren...

De koelslangen echter..... :/
Ach, zal wel loslopen.
Ik heb er ook wat koelvloeistof in gedaan.
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen 2 ochtenden was het krabben hier in Nl. Hoop niet dat de oplegger ook in de vrieskou staat, dan is het snel over met de pret...

Dan gaan we maar een terrasje zoeken als dat zo is.
Bij mij zit er ook water in.
Maar het moet best serieus vriezen wil de boel stuk vriezen.
Ik ga er van uit dat het goed gaat,vorig jaar ging ook prima. :Y
 
No limits is superrelaxed, loopt het wat uit geen probleem. Kortere pauze. Lopen langs de pitboxen om de groepen te roepen op kleur die moeten rijden. Ben je je vering aan het afstellen? Geef het ff aan en je kan bwv in alle groepen rijden, mits je je gedraagd met snelheidsverschillen.

Echt een van de leukste organisaties en meest relaxed ook waar ik bij heb gereden, en geloof me, dat waren er een hoop :-P
 
eerste telefoons reeds gekregen voor vergeten motorsleutels

kijk dit zeker even na (wel belangrijk dat je de brommer gestart krijgt)

we nemen voor 2 rijders al de sleutel straks mee op weg naar de luchthaven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan