CB 500 rijders?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zal ik de eer maar nemen dan... :+
Begin januari ga ik maar eens verder aan men motor sleutelen. Eerst koppeling vervangen en daarna een grote beurt met nog een paar kleine reparaties.
Wat zijn jullie plannen?
 
Zal ik de eer maar nemen dan... :+
Begin januari ga ik maar eens verder aan men motor sleutelen. Eerst koppeling vervangen en daarna een grote beurt met nog een paar kleine reparaties.
Wat zijn jullie plannen?

2501
Mijn plannen zijn gewoon niks.. ik heb er een nieuw bandje omgelegt, en nieuwe remblokjes, en verder heb ik eigelijk geen plannen..
 
Gaat het topic nog verder??? _O- zitten we met z'n allen af te tellen _O-

Mijn plannen zijn best wel groot })
Zie foto hoe mijn motor er nu bijstaat.

full


-cbr600 voorvork
-cbr600 velgen
-r1 kontje
-uitlaat gelijk laten lopen met het kontje
-andere koplamp triumph speedtriple style
-motorblok netjes maken: misschien spuiten, nieuwe olie distributiekettingspanner( scrable woord _O- ),
-zadeltje zelf maken
-zijkapjes zelfmaken
-en ga zo maar door

Dus mijn winter is gelukkig geen saaie winter

Greetz Mark
 
Laatst bewerkt:
Ik heb vanmiddag ook samen met Uhuh van MF nieuwe remblokjes onder de motor gezet. Maar de remkracht is dus helemaal weg. Morgen even nieuw remvloeistof halen, en dan proberen goed te ontluchten.
Maar het viel me op dat de remklauw nu een heel klein beetje beweegd als je de rem intrekt. Volgens mij was dat eerst niet zo :? Zit er nu iets fout, of is het me gewoon nooit opgevallen? Hoe zit dat bij jullie?

owja wie opent trouwens het nieuwe topic ?? :P
En Mark, ziet er goed uit!!! :9~
 
Laatst bewerkt:
Nee er moet wel een nieuw topic komen :P kijk eens op pagina 41. daar staat mijn begin post, kun je die mooi gebruiken.
 
Hmmm als ik in dit tempo doorrij (nu nog gemiddeld 100KM/dag) moet er inderdaad heel snel een andere voorband op. Ik heb nu 2 verschillende banden; voor een Bridgestone Exedra of zoiets en achter een Michelin Pilot Active. Nu meen ik ergens gelezen te hebben dat je het best gewoon 2 dezelfde merk/type banden er onder kunt leggen dus ga ik maar es ff her en der informeren wat een dergelijke voorband voor de CB kost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan