CB 900 Hornet

stofzuiger

MF'er
6 feb 2003
47
0
Venray
Iemand ervaring met deze fiets??
Ik zit eraan te denken om er een te kopen...

Heeft ie slechte punten...?

Ik wil graag een motor om ook een beetje mee te stunten... Is deze daar geschikt voor...?
 
Iemand ervaring met deze fiets??
Ik zit eraan te denken om er een te kopen...

Heeft ie slechte punten...?

Ik wil graag een motor om ook een beetje mee te stunten... Is deze daar geschikt voor...?
ik zou even kijken op motormaniacs ik geloof dat een van de mannen daar er een heeft als stuntmotor

enne ben het met vorige spreker eens tis honda kan weinig fout gaan....
 
Iemand ervaring met deze fiets??
Ik zit eraan te denken om er een te kopen...

Heeft ie slechte punten...?

Ik wil graag een motor om ook een beetje mee te stunten... Is deze daar geschikt voor...?
frame kan stukgaan verder lekkere bike.
 
Ja lekkere website is dat. Je wordt gek van de pop-ups, of die ongevraagde installatie van Gain. Is dat niet die spyware rommel?


Jelmer, je lult maar wat. Da's gewoon een bullshit opmerking. Popups kan je stoppen met freeware overal te downloaden. Gewoon ff googlen. Van die ongevraagde installatie heb ik nog never iets gezien en ik zit bijna dagelijks op het forum en de website eraan gelinkt. Is trouwens veel informatiever dan die britse site... Voor de hornet rijder is dit dé site to be. (kreeg ook reeds de nodige media aandacht in motorwereld etc...
suit yourself...
 
Laatst bewerkt:
Is een mooie fiets :9
full


Maar volgens mij kun je met bijna iedere tweewieler stunten
 
Iemand ervaring met deze fiets??
Heeft ie slechte punten...?
Ik vindt het beslist een mooie motor, met een prima wegligging en een lekker sterk blok. Echter die benzine injectie verpest het.
Ik kon er niet aan wennen; draai je in de bocht het gas een beetje dicht, valt de motor gelijk stil. draai je het gas een beetje open, spuit ie gelijk weer vooruit.
Onbegrijpelijk dat ze zo'n mooie motor zo hebben kunnen verpesten |(
 
Ja lekkere website is dat. Je wordt gek van de pop-ups, of die ongevraagde installatie van Gain. Is dat niet die spyware rommel?

Ik stel voor dat je dan bijdrage levert voor het pop-up vrij maken van het forum.

Onderaan de eerste pagina van het forum:
New Monthly Ad-Free Plan!

$6.99 Gets 50,000 Ad-Free Pageviews!

Laat je helemaal gaan en stort gelijk voor 100.000 ad free pageviews zitten we safe voor geruime tijd.

thanx mate voor je gulle bijdrage

:]
 
Ik heb een Hornet 900 van 2002 met 5000 KM op de teller en kan zeggen dat ik de injectie verhalen toch allemaal een beetje kul vind. Het ligt meer aan de berijder die er op zit en uiteraard is de motor dan zeker in zijn eerste versnelling zenuwachtig maar dit heeft meer met het vermogen en koppel te maken dan met de injectie. Ook het verhaal van het in bochten het gas dicht draaien en dan teveel remmem op het blok kan ik echt niet beamen. Het is wellicht geen fiets voor mensen die niet met de kracht om kunnen gaan want normaal geef je in de bocht juist gas om hem lekker vast te trekken.

Ik zou zeggen ga het gewoon proberen want het is voor zijn soort ook nog een comfortabele fiets en met echt een verslavend vermogen. Ik ben alleen niet enthousiast over de standaard banden welke ik binnenkort ga vervangen door Bridestone BT-012 of BT-010
 
Ik heb een Hornet 900 van 2002 met 5000 KM op de teller en kan zeggen dat ik de injectie verhalen toch allemaal een beetje kul vind. Het ligt meer aan de berijder die er op zit en uiteraard is de motor dan zeker in zijn eerste versnelling zenuwachtig maar dit heeft meer met het vermogen en koppel te maken dan met de injectie. Ook het verhaal van het in bochten het gas dicht draaien en dan teveel remmem op het blok kan ik echt niet beamen. Het is wellicht geen fiets voor mensen die niet met de kracht om kunnen gaan want normaal geef je in de bocht juist gas om hem lekker vast te trekken.

Ik zou zeggen ga het gewoon proberen want het is voor zijn soort ook nog een comfortabele fiets en met echt een verslavend vermogen. Ik ben alleen niet enthousiast over de standaard banden welke ik binnenkort ga vervangen door Bridestone BT-012 of BT-010
Ik ben anders toch wel blij dat mijn Hornet-600 nog gewoon carbs heeft.. En wat de banden betreft.. Dat ligt ook grotendeels aan de berijder volgens mij.. :+
 
En wat de banden betreft.. Dat ligt ook grotendeels aan de berijder volgens mij.. :+
Ben ik niet helemaal mee eens. De ene band kan in bochten sneller wegglijden dan de andere. (ik bedoel dus type/merk). Geef mij maar 'plak' banden, zoals bt010/012.
Mijn Avon Azzaro's glijden mij te snel weg onder bepaalde omstandigheden.
 
He Rhinopower waar heb je die foto's vandaan? Vindt dat windschermpje op de eerste foto erg mooi. Ben al maanden op zoek naar een mooi windscherm voor mijn Hornet
 
Terug
Bovenaan Onderaan