CB Hardtail project

gewoon rechtstreeks, een stuk rond 12 of 15, rare knop er op en klaar...



dat gaat niet werken....

de arm is dan veel te groot, hij klikt dan niet meer terug in de midden schakeling,

+ dat wanneer je door een kuil rijdt de pook begint te schudden en vanzelf begint te schakelen,

er moet een klein heveltje komen op het asje die uit het blok steekt, halverwege de jockey shift moet de handel in een busje komen, dit ter hoogte van het zadel, tegen het frame,

en dan schakelt ie heerlijk :]
 
zie hier:
Jockey-N-Suicide.JPG
 
dat gaat niet werken....

de arm is dan veel te groot, hij klikt dan niet meer terug in de midden schakeling,

+ dat wanneer je door een kuil rijdt de pook begint te schudden en vanzelf begint te schakelen,

er moet een klein heveltje komen op het asje die uit het blok steekt, halverwege de jockey shift moet de handel in een busje komen, dit ter hoogte van het zadel, tegen het frame,

en dan schakelt ie heerlijk :]
flauwekul, er zijn heel veel lui met ouwe Bonnie's die het ook zo hebben en dat gaat prima.

misschien kan FD ff wat foto's doen van een paar Sinners, die hebben het geloof ik ook hier en daar zo gedaan..
 
ja ,.. maar geen enkele rechtsstreekse van een beetje een groot formaat,..


omdat dit niet werkt,. een dat is geen flauwekul,
 
No problemo... Ze staan gewoon te wachten Karsten. Als je ze hebben wilt, blijven ook wel staan tot je ze een keer op komt halen, of tot er een gelegenheid is om die zooi over te dragen. Doe er toch niks mee, en an sich staan ze niet in de weg. En nogmaals, een warme handdruk is geen geld voor een zetje wielen toch?

full
 
Uhm, even goed kijk op de foto hoor... Das dan 1,5 tegel van 30x30 breed, dus zo'n 45cm, en als ik het goed zie 7 bakstenen + voeg hoog. Heb je daar wat aan ?

En o, ja de band is zwart en rond

:+


voorwiel Kawasaki 19" 7-spaaks (Enkei), J19xMT1.85 DOT / F-1044
1x achterwiel Kawasakie 18" 7-spaaks (Enkei), Achterwiel J18xMT2.15 DOT / R-1043, band 1.20/90-18 (Continental)
 
Uhm, even goed kijk op de foto hoor... Das dan 1,5 tegel van 30x30 breed, dus zo'n 45cm, en als ik het goed zie 7 bakstenen + voeg hoog. Heb je daar wat aan ?

En o, ja de band is zwart en rond

:+


voorwiel Kawasaki 19" 7-spaaks (Enkei), J19xMT1.85 DOT / F-1044
1x achterwiel Kawasakie 18" 7-spaaks (Enkei), Achterwiel J18xMT2.15 DOT / R-1043, band 1.20/90-18 (Continental)

Tnx |( :+

Euhm, ja dat word voor de chop dan niks...
wil er echt een 15 of 16 inch in hebben achter...

evt. met schijf om dan de voorrem te laten vervallen... :X
 

Trend-gevoelig als ik ben zat ik ook een tijdje met een handschakeltoestand in mijn hoofd maar ik heb nog niets geprobeerd.... maar ik ga het zeker proberen!
... nu ik dit zie op een star-fiets leeft mijn hoop weer op... tot dat ik me weer realiseer dat ik fokking lomp ben en a-technisch ben... maar tot die tijd blijf ik positief! :) (poging tot topic-hajack: iemand plaatjes van een Dragstar met handschakeltoestand??)

@ Fighter... die fiets word helemaal goed! :)
 
Laatst bewerkt:
Hey,

ZOu je me mij de originele foto ff kunnen sturen... :Y
(die van de bike op zij)

Daar kan ik namelijk een iets beter resultaat mee halen...


mail adres staat wel in mijn profiel...
Met de foto's in dit topic krijg ik het niet (goed) voor elkaar.. '(
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan