@Gipino en @hawk gt
Wat is jullie ervaring met de 450S. Zijn dat even betrouwbare motoren als de vorige modellen zoals CB400N. Wat is momenteel een realistische prijs voor een 450S, die nog origineel is?
Die ouwe twins zijn praktisch onverwoestbaar zolang je er maar genoeg olie in hebt zitten.
Da's ook niet altijd 'n accurate aanwijzing. Als ie 'n tijd stilgestaan heeft kunnen ook de zuigerveren wat vastzitten en zich na verloop van tijd en meerdere kilometers weer gaan bewegen. Maar ja, dat blijft wel 'ns 'n gok. Mijn CB400N rookte in 't begin ook wat en later alleen nog als ie koud was, geen reden dus voor woeste reparaties.
Ik ga het hier ook maar effe neerzetten:
Iemand nog een bobijn liggen voor een honda cb400t van 78?
Vanavond nog even weg geweest met me pa hij op zijn bmw rt1150, vanuit Elst ( GLD ) richting Elst (Urt). Veel binnen door helaas kreeg ik bij elk stoplicht te horen dat 'ie" echt niet rap wasmaarja wel een lekker rondje van 75km gemaakt. Helaas net niet voor de regen terug.
Ik heb een probleempje met de voorrem van cb 400 t2.
Na het demonteren bleek de piston vast te zitten, na deze te hebben ontdaan van roest en vuil doet deze nog even veel als ervoor, niets dus. De remvloeistof is bijgevuld met dot4. Lijkt net of ik hem niet onder druk krijg.
Heeft iemand nog 2 zijkapjes over van een cb400?