CB750 SOHC hardtail eigenbouw project.

Gixxer Fighter

MF veteraan
11 mrt 2003
14.253
0
Randje achterhoek - Zutphen
Eigenlijk en project dat zo goed als af is... maar hier even wat foto's..

IMG_0155.jpg


IMG_0154.jpg


IMG_0153.jpg


IMG_0152.jpg


IMG_0151.jpg


IMG_0150.jpg
 
Betreft dus een eigenbouw fiets, frame vermoedelijk ooit van Zodiac.

CB750 SOHC blok erin, blok is volledig nagelopen (door vorige eigenaar) en loopt al een zonnetje, 4 kelken op de carbs waarin uiteraard gaas zit zodat de mussen nog veilig zijn..

Sissybar is homemade uit RVS (met hulp), achter een flatfender.

Voorkant betreft de onderpoten en remmerij van een SOHC, binnenpoten van een BolDor omdat deze net iets langer zijn.

Achterwiel, stock honda

Voorwiel, naaf van honda met daarop een HD 21" velg gespaakt

4 dragpipes eronder voor het betere geluid.
 
Ik heb nog wel een Suzuki GSX1100G in de aanbieding om in te ruilen, maar daar zit je waarschijnlijk niet op te wachten.

En m'n Harley doe ik niet weg.

Maar gooi het hier wel eerst in de groep als je hem weg doet. Zat liefhebbers voor.


Bij deze... als de prijs goed is ie te koop... en zoek ik een FL of FLH..

eventueel een HD project inruilen kan ook, bijbetaling van mijn kant bespreekbaar..

Voorstellen mogen altijd, met foto over de mail:
karsten (punt) oexman (at) gmail (punt) com

Fiets staat ook op marktplaats, gewoon om intersse te peilen... vr.pr. 4250,-
 
gaaf karsten low rider heeft mij ook aangestoken dus ik ben ook in het bezit van een plunjer frame .word een hardtail van gemaakt en het balhoofd word stijler gezet .
mooi het z 750 blokje erin de busa vork en wielen en we zijn al een eind op weg
full
 
Ik denk dat die hem ergens anders zou plaatsen, maar ik vindt dit ook wel ruig staan.

Denk dat je nog wel effe kan genieten van deze mooie creatie. Ik denk dat je vraagprijs nogal aan de hoge kant is, maar ja , wie ben ik.

:z :')

Alleen het kenteken levert al tussen de 2500 en 3000 op, HD blok erin lepelen en naar de RDW. Als de boel deugdelijk is ingebouwd word er verder niets gekeurd maar past men keurig de gegevens aan.... heb je zomaar een eigenbouw HD die dan 10.000 of meer kost...

De prijs is misschien niet heel laag, dit is echter de enige SOHC hardtail die te koop staat momenteel... en één van de weinige fietsen met een kloppend kenteken waarmee je gewoon zonder risico's de weg op kunt..
 
gaaf karsten low rider heeft mij ook aangestoken dus ik ben ook in het bezit van een plunjer frame .word een hardtail van gemaakt en het balhoofd word stijler gezet .
mooi het z 750 blokje erin de busa vork en wielen en we zijn al een eind op weg
[afbeelding]

Ik zou het lekker een plunjer-frame laten :Y Gaaf man.
 
Terug
Bovenaan Onderaan