CBF1000 topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Motormuis1000,

Gigamega mooie bike, veel plezier op deze mooie black bike, je bent nu automatisch ingeschreven als Blackclubmember. _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-


Gegroet Fedor
 
Oh ja, mijn meissie kijkt daar niet zo blij, omdat ze bij het wegrijden bijna in een auto was geknalt, omdat ze dacht dat ze de bocht niet zou halen.. (die blaue in de achtergrond). Ze moest van de stoep af, en dan 180graden draaien.

Ze verzamelt nu langzaam weer ervaring, dat word nog wel beter :Y *O* :]

(Afbeelding)
Mooie ranke vormen van de CBF, zo naast een Diversion, evolutie heet dat toch? :X
 
Hoi motormuis gava foto´s van je zwarte cbf _O- echt een hele mooie kleur met lekker weinig km-eters.

Ik ben vandaag bij h v wijk geweest en heb niet een rijdende cbf 1000 gezien wel 2 in de showroom met abs zwart en zilver.

Maar wat mij opvalt bij jou is die zéér fraaie hugger ,welk merk is dat ,heb je hem in kleur gekocht of gewoon zwart,wat is de prijs en waar heb je hem vandaan, zo dat zijn véél vragen over 1 ding.


Groetjes Maarten :W
 
De hugger is van mdi en is in kleur gespoten. Kost volgens de bon €179,- ex. btw.Dat heb ik echter niet betaald; bedongen bij de aanschaf *O* Trouwens idem voor de Osco *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
De 1000 van Muis heeft vandaag de originele oud-Hollandsche Rammeltest doorstaan. Blijkt maar mooi dat jullie best mee hadden kunnen rijden met de Nulde-meeting 2006. De 600 was uiteraard wél ruim vertegenwoordigd. Is dat dan toch méér een toermotor? })

Maar uh, is het de moeite om jullie voor een volgende rit uit te nodigen of zeggen jullie "lah moar"????
 
De 1000 van Muis heeft vandaag de originele oud-Hollandsche Rammeltest doorstaan. Blijkt maar mooi dat jullie best mee hadden kunnen rijden met de Nulde-meeting 2006. De 600 was uiteraard wél ruim vertegenwoordigd. Is dat dan toch méér een toermotor? })

Maar uh, is het de moeite om jullie voor een volgende rit uit te nodigen of zeggen jullie "lah moar"????

Bij droog weer wil ik nog wel een poging wagen... :X :X
 
De 1000 van Muis heeft vandaag de originele oud-Hollandsche Rammeltest doorstaan. Blijkt maar mooi dat jullie best mee hadden kunnen rijden met de Nulde-meeting 2006. De 600 was uiteraard wél ruim vertegenwoordigd. Is dat dan toch méér een toermotor? })

Maar uh, is het de moeite om jullie voor een volgende rit uit te nodigen of zeggen jullie "lah moar"????
Pas op hè...een mens kan soms andere verplichtingen hebben :( Had graag meegereden, zag gisteren op de weg nog een paar CBF's richting Strand Nulde rijden, ik zat in een koekblik de andere kant op op de A28 ;(

Misschien zijn 1000 rijders wat meer onafhankelijke geesten en geen kudde dieren O-) :X
 
Weet dan dat we de Originele Rammeldijk ditmaal met 160 km/u hebben gedaan ..... en Muis ook. Succes!

Muis had toch prima koffers bij zich om éérst z'n nieren in veiligheid te brengen? :+

Lijkt me trouwens niet de ideale manier om zo je eerste 500 kilometers op het klokkie te zetten... O-)
 
Muis had toch prima koffers bij zich om éérst z'n nieren in veiligheid te brengen? :+

Lijkt me trouwens niet de ideale manier om zo je eerste 500 kilometers op het klokkie te zetten... O-)
Je weet gelijk bij de 1e beurt of er een schroefje loszit :X
 
Laatst bewerkt:
Je weet gelijk bij de 1e beurt of er een schroefje loszit :X

Bij onze CBF zat er werkelijk een schroefje los: een van de bouten van het stuur kwam naar boven zetten tijdens een snelwegritje,...

Dopje is nu weg, bout weer vast, maar ik moet toch nog maar even naar meneer Honda deze week...
 
Bij onze CBF zat er werkelijk een schroefje los: een van de bouten van het stuur kwam naar boven zetten tijdens een snelwegritje,...

Dopje is nu weg, bout weer vast, maar ik moet toch nog maar even naar meneer Honda deze week...

Damn... moet je tegenwoordig al ieder boutje nalopen? :X
 
:Y ja héél jammer dat ik niet kon van wege de verjaardag van mijn vrouw,maar zoals ik lees en zie was jullie dag geslaagd.

Maar er waren wel veel 1 uitlatige bandieten _O- ,wanneer gaan de dikke duizends elkaar ontmoeten _O- .

O ja u allen veel plezierige km-eters op jullie bikes.

Groet een blijde rijder (maarten)
 
Bij onze CBF zat er werkelijk een schroefje los: een van de bouten van het stuur kwam naar boven zetten tijdens een snelwegritje,...

Dopje is nu weg, bout weer vast, maar ik moet toch nog maar even naar meneer Honda deze week...
Ach ik ben ook een schroefje uit de linker passagiersstep kwijtgeraakt en een schroefje van mijn seatcover. Ik heb alle onderdelen nog en het is ondertussen allang hersteld :)
Dus ook bij mij zat er een schroefje los :+
 
Nou dat is service heb ik ttr weer per ups retour en hij is gerepareerd,jippi :Y

Groetjes Maarten en het was weer topweer vandaag.
 
net terug van de intermot in keulen.

nieuwe cbf1000 kleur van 2007.

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan