CBR 600 F3, 1997

het is (misschien) niet het goeie topic ervoor, maar is er nou nog een beetje opbergruimte in zo'n CBR? in mijn ZXR kan ik namelijk precies mijn kettingslot kwijt. Niet dat ik deze fiets wil kopen, maar wil misschien 'later' een CBR.

één voordeel: je topic blijft wel lekker hoog zo O-)
 
deze staat bij motorcentrum rijen(voorheen Hoes-motors)is gewoon nieuw vraagprijs 6950,maar je kan er goed mee onderhandelen dat kan ik je wel zeggen
full
 
Bedankt voor de subtiele schopjes jongens ;)

@Maarten ZXR:
Wat betreft de bergruimte in een CBR F3 kan ik heel kort en bondig zijn....die is er niet. :+


@CB 1100R:
Tja liefst een geheel blauwe, maar die blijken vrij zeldzaam te zijn :Y

@ Wolty:
Dit is inderdaad een "bekende" fiets, hou nl. dagelijks alle occasionsites in de gaten :9 Dit is een K2 met 17K op de teller, en als ik dan toch voor een blauw/witte uitvoering ga dan wil ik toch liever een K3 hebben met iets minder KM's *D
 
de mijne kopen????4000 km :} :} :} :} als ik m weg zou doen moet ik wel een hele goede prijs kunnen krijgen ik heb er al genoeg centen ingestoken op t moment.Je hebt wel een mooie cbr trouwens,volgens mij heb ik al eens gereageerd op die motor,heeft ie niet op marktplaats gestaan tijd geleden? :} :} :}
 
de mijne kopen????4000 km :} :} :} :} als ik m weg zou doen moet ik wel een hele goede prijs kunnen krijgen ik heb er al genoeg centen ingestoken op t moment.Je hebt wel een mooie cbr trouwens,volgens mij heb ik al eens gereageerd op die motor,heeft ie niet op marktplaats gestaan tijd geleden? :} :} :}

Jouw motor is voor mij waarschijnlijk niet budgetair verantwoord :P O-)
Ik heb de CBR inderdaad +/- een jaar geleden op marktplaats te koop gehad....zoals je ziet zonder succes....vraagprijs was toen ook behoorlijk hoger.

Maaruh, je wist te vertellen dat er goed te onderhandelen is met de mensen van MCRijen, wat is jou ervaring met deze zaak :?

[me]Bronco is namelijk toch stiekem best wel geintresseerd in deze gsx.[/me]
 
Laatst bewerkt:
Ik ken een aantal mensen dat daar werkt zeer goed,en ze staan ook altijd voor je klaar als er iets mis is bijv.Toen ze de motorzaak overnamen van de firma hoes-motors was het een zaak waar niet veel te beleven viel eigenlijk een beetje stuk gemaakt zeg maar en aangezien ze medio oktober zijn gestart vorig jaar hadden ze eind januari al 22(alleen)nieuwe motorfietsen verkocht en dan nog niet gesproken over de 2e hands.En ze zijn off suzuki dealer maar doen er alle andere merken bij misschien een optie om je cbr in te ruilen???
 
Helaas, slechts 13,50 in de Staatsloterij! :N

Als deze motor volgende maand nog steeds te koop staat probeer ik het nog eens *D

2 trekkingen in april he _O-
 
bronco , zocht je nou een blauwe gsx :? :?




mooi he :Y :Y
net weer ff wat anders he.
in het echt is die blauwe nog mooier hoor door het licht inval. :9~
wolty had toch een blauwe die nu bij de dealer te koop staat :?
(schopje) })
 
klopt die staat bij duine motoren te koop,zit wel een kofferset en zo'n corbin zadel op maar dat kan je eraf halen........goede motor hoor :9~ :9~ :9~ :9~
full

of zoiets
 
Bedankt jongens voor de schopjes :}
Ging in de eerste instantie inderdaad voor een geheel blauwe Gixxer, maar ben in de loop der tijd toch ook de blauw/witte uitvoering zeer gaan waarderen :Y

Ik weet nu zo'n drietal geheel blauwe exemplaren te staan, maar of de KM-stand en/of de prijs is te hoog. Mijn aandacht is nu gevestigd op de Gixxer die bij Solomoto in Tiel staat.Is een mooie Blauw/witte van Bj. 2003, 5500Km en volgens Solomoto geheel in nieuwstaat. :9~ Daarbij geven zij mij nog een redelijke inruilprijs voor de CBR ;)
 
Bedankt jongens voor de schopjes :}
Ging in de eerste instantie inderdaad voor een geheel blauwe Gixxer, maar ben in de loop der tijd toch ook de blauw/witte uitvoering zeer gaan waarderen :Y

Ik weet nu zo'n drietal geheel blauwe exemplaren te staan, maar of de KM-stand en/of de prijs is te hoog. Mijn aandacht is nu gevestigd op de Gixxer die bij Solomoto in Tiel staat.Is een mooie Blauw/witte van Bj. 2003, 5500Km en volgens Solomoto geheel in nieuwstaat. :9~ Daarbij geven zij mij nog een redelijke inruilprijs voor de CBR ;)
:o :o ohhhhhh dus deze zomer hebben we er weer een bull bij ;)
 

Mooie motor!

Ik ben in principe niet zo'n hele echte CBR 600 F-fan, maar deze = :}

Jammer dat de fiets mij als werkend student net even te duur is... Voor 3.300,- kom ik grrraag kijken, proefrijden en KOPEN!

Succes,

Gr.Bob
 
Mijn aandacht is nu gevestigd op de Gixxer die bij Solomoto in Tiel staat.Is een mooie Blauw/witte van Bj. 2003, 5500Km en volgens Solomoto geheel in nieuwstaat. :9~ Daarbij geven zij mij nog een redelijke inruilprijs voor de CBR ;)

Die heb ik ook bekeken. Dat is echt een hele mooie, als nieuw gewoon :} Zonder iets in te ruilen wilde hij echter nauwelijks iets van de prijs afhalen. Daarom heb ik 'm laten staan.
 
Die heb ik ook bekeken. Dat is echt een hele mooie, als nieuw gewoon :} Zonder iets in te ruilen wilde hij echter nauwelijks iets van de prijs afhalen. Daarom heb ik 'm laten staan.

He bah, das geen goed nieuws :N
Had gehoopt mijn fiets particulier te verkopen en nog wat af te dingen op de GSX omdat ik dan niets in te ruilen heb. ;(
 
Terug
Bovenaan Onderaan