cbr 600

Ìk zou nog ff doorsparen (zeg ik nu, kweenie of dat ook zo zou zijn) maar lijkt me wel wijzer.
 
haal er een uit duitsland!! marcel

maat van mij heeft dezelfde als mij gekocht voor 8500 DM ja een \'97 met 25000 op de teller
perfecte staat.
alleen nog invoeren dan ben je voor ong 10000 klaar!!
dus de oudere zijn alleen maar VEEL goedkoper

kijk eens op www.mobile.de of www.autoboerse.de

invoeren = eitje
 
alleen nog invoeren dan ben je voor ong 10000 klaar!!

Komt toch op hetzelfde neer als er een paar rooitjes bij leggen??? Is goed bedoeld hoor maar ik heb het geld gewoon nog niet om zoiets te kunnen ondernemen. Ik wil gewoon een cbr voor niet te veel... (weet het, is moeilijk en ik ben veeleisend :+ )
 
Marcel, waar heb je hem gezien? Ik en nog een paar anderen (Luukie, schamperd, tink) hier komen uit Zutphen en Warnsveld. Is het ergens in de buurt? Wie weet kent 1 van ons hem wel. Kom van het voorjaar sowieso eens langs bij de rondweg. Kunnen we lekker een stukje rijden (als je hem dan als hebt).

Succes er mee
 
Is in de buurt ja (mazda garage), maar ik begin nou toch een beetje te twijfelen... Weet niet goed wat ik ermee moet. Misschien toch nog maar doorsparen en dan een nieuw type kopen, dan moet ik het eerst maar eens even zonder motor doen (hopen dat ik in die periode niet gek wordt) *D )
 
Over dat invoeren uit uit Duitsland...hij gaf een voorbeeld dat 10000 gulden zou kosten, ging over een motor van 97\'en een oudere zou dus nog veel goedkoper zijn....Die studenten kunnen niet eens lezen tegenwoordig :+
 
Over dat invoeren uit uit Duitsland...hij gaf een voorbeeld dat 10000 gulden zou kosten, ging over een motor van 97\'en een oudere zou dus nog veel goedkoper zijn....Die studenten kunnen niet eens lezen tegenwoordig :+

Ok daar moet ik je gelijk in geven. Ben niet voor niks blijven bakken twee jaar geleden... ( :j school, zou blij zijn als ik er vanaf ben)


In ieder geval bedankt voor jullie reacties, ben er toch wel iets wijzer van geworden, ik hoop dat de zomer gauw weer begint, want ik ben de regen en de kouw nu al zat.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan