CBR streetfighter

Fendt

Rookie
15 dec 2019
2
0
Hallo ik ben Ruud en nieuw hier.Heb een cbr fireblade sc33 gekocht en wil die aanpassen,maar heb daar ook een paar vragen over en aangezien er hier veel mensen met kennis zijn
vraag 1 Ik wil een voorband met de maat 160 breed,wat voor velg/voorpoten/en T stuk heb ik hier voor nodig?
vraag 2 Ik wil een VFR achterbrug erin,moet dit dan er een zijn van een 750 of een 800
vraag 3 Is 200 dan de max maat van de achterband zonder echt teveel aan te passen
vraag 4 Is er nog iemand die die spullen heeft liggen dan hoor ik dat ook graag

We zullen hier is mee beginnen,graag een reactie hierop.

Gr Ruud
 
Over de voorkant, alles is mogelijk als je er maar genoeg moeite, tijd en geld in stopt.
Er is niet zo'n brede voorvelg dus moet je een achtervelg pas maken voor montage aan de voorkant, montage voor de schijven en zo, ook heb je bredere kroonplaten nodig, en een langere vooras en nieuwe spacers,deze zullen dan speciaal gemaakt moeten worden. Je kan dan wel standaard vorkpoten kunnen gebruiken, eventueel met bussen er over om die wat dikker te laten ogen.

(als iemand een handigere manier weet laat ik me graag corrigeren )

Voor de achterkant met de enkelzijdige brug kan je simpel gezegd een autovelg monteren dan kan je een stuk breder qua band, zit je wel met je uitlijning van je wielen.
 
Er is niet zo'n brede voorvelg dus moet je een achtervelg pas maken voor montage aan de voorkant, montage voor de schijven en zo,

Of je verbreedt een voorvelg; hart behouden, randen afsteken en randen van bredere achtervelg oplassen :)
 
Laatst bewerkt:
Of je verbreedt een voorvelg; hart behouden, randen afsteken en randen van bredere achtervelg oplassen :)

Kan ook inderdaad, moeten dan wel alsnog schijfremspacers op omdat de vorkpoten breder staan. Ik weet niet welke optie minder werk is.
 
Heb nog stalen remleidingen, RVS uitlaat.. en allemaal kleinspul...

Wat de uitlaat betreft... Weet niet of SC28 en SC33 gelijk zijn..
 
Terug
Bovenaan Onderaan