CBR1000F Clan deel 8: Ook Chuck Norris heeft er respect voor

Status
Niet open voor verdere reacties.
is er iemand in de buurt van de bollenstreek/t westland die mij kan en wil helpen met t vervangen van de naks van mn dd sc 24 incl kleppen stellen
tegen n redelijke vergoeding
ik wil t dan graag e.v.t samen doen
groeten marco
 
Mogguh. Zwart/rode word niet aan geknutseld. Moet maandag extra dienst pakken , grrrrr , maar ja meer centjes *O*
 
Mogguh. Zwart/rode word niet aan geknutseld. Moet maandag extra dienst pakken , grrrrr , maar ja meer centjes *O*
mooi toch :Y
vooral in deze tijd.
Net ook even bezig geweest met twee montage punten op hun plek terug krijgen ma wil nog niet echt lukken.
En de regen maakt het er niet makkelijke op.
vanmiddag naar de motor zaak geweest voor een nieuw rechter kapje plus een staaf voor in de rechterstuurhelft kan ik dinsdag ophalen *O*
 
is er iemand in de buurt van de bollenstreek/t westland die mij kan en wil helpen met t vervangen van de naks van mn dd sc 24 incl kleppen stellen
tegen n redelijke vergoeding
ik wil t dan graag e.v.t samen doen
groeten marco

Of in de buurt van Lochem (zutphen/deventer die kant)
Tegen een goede vergoeding idd.
 
Die van mij klapt soms lijkt het wel, net als je een slappe ketting hebt weet je wel.
Even zoon klap.
 
Dan is tie wel aan vervanging toe. Op een gegeven moment blijft ie klapperen, dan zou ik er niet meer mee rijden.

Waar blijft deel 9? ;)
Eerst 2500 posts. Dan plaats ik braaf een linkie voordat ze 'm op slot gooien en dán mogen jullie los *D

Maarrrrrr...... ik ben nog niet zover, dus doe het maar rustig aan :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan