CBR600 F2 Straatvechter

Ziet er uit als een leuk project man! :)

Ga je toevallig nog die orginele demper gebruiken? Ben namelijk op zoek naar een orginele, mocht ik later is naar duitsland ofzo gaan, heb er nou een yoshimura onderzitten (zat eronder toen ik hem kocht) O-)
 
Mocht je de voorkuip compleet met schermen voor wegdoen. Bij deze interesse mits ze heel zijn:)
 
Ziet er uit als een leuk project man! :)

Ga je toevallig nog die orginele demper gebruiken? Ben namelijk op zoek naar een orginele, mocht ik later is naar duitsland ofzo gaan, heb er nou een yoshimura onderzitten (zat eronder toen ik hem kocht) O-)

Die oude originele demper heb ik weggegooid.. zag er niet uit dat ding.. ;-)))
 
noordzee kanaal dan :P
maar je bent lekker bezig
ga je het rijwielgedeelte ook nog veranderen?
kijk ook eens op
xtremebikez.nl staan genoeg voorbeelden op


Neej dat was niet echt de bedoeling.
Ik ga wel proberen hier en daar verstevigingen aan te brengen.

En gaande weg kijk ik wel wat ik mooi vind .. of verziek whahahah _O-
 
hehehe.. Alleen wel met schuurpapier,,, das weer iets minder..

Ik ga over 2 weken weer los op me fiets!!!! Eerst ff me cabbie door de keuring krijgen whahahah. *O*
 
Eindelijk weer wat gedaan!!! Dat was lang geleden! Whahahaha!!!!
 
Laatst bewerkt:
Rechterkantje.!
full
 
heb met een f2 gestunt.....ook een beetje in streetfighter trim!

had een 600rr achterbrug in pasgemaakt. en een 600rr voorvork. suz rgv 250 velgen andere remmen.....en nog meer.

voorvork past bijna 1 op 1 alleen de stuuraanslagen moeten aangepast worden, en de klemmen van de onderste balhoofdplaat.


full
 
Na me Fireblade helemaal de tiefus in gereden te hebben..
Ik zelf was ook trouwens aardig naar de tiefus open scheen en kuitbeen breuk gehad in Oktober 2013!! MMMMMMaar we zijn er nog steeds!! En gaan weer ff verder met waar we gebleven waren! *O*
full
 
Heb lang kunnen nadenken wat ik nou wilde gaan maken.. Kont eraf..! jahhhhh... dit is hem nu!
.


full
 
Dit moet hem ongeveer worden!! Sorry voor mijn slechte photoshop techniek!! whahahaha.

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan