Mijn reserveblok kopen?
...wat meer info misschien: wanneer onderhoud uitgevoerd en wat is er gedaan, hoe zien de bougies eruit, welk toerental haalt 'ie, warme of koude motor verschil enz...enz..enz
Wat voor tandwielen liggen er op....?
Als de motor als stuntmotor is gebruikt zit dan nog wel de originele tandwielset op je uitgaande as en achterwiel? Ik kan me voorstellen dat daar een andere overbrenging op zit om hem makkelijk op het achterwiel te trekken. Dat kost natuurlijk wel snelheid......
Pff, jij bent wel erg snel! Net mijn bericht gewijzigd heb je hem al gezien. In ieder geval succes met zoeken, ik heb helaas op het moment geen zinvollere bijdrage.
Maak ik uit je verhaal op dat ie bij 100 begint te stotteren en dat het niet uitmaakt in welke versnelling??
Zit er misschien een snelheidsbegrezer op? Al zou ik geen idee hebben waarom...
Geen open filters erop?
gashandel werkt wel naar behoren?
terugzetten van de carbs geen foutje gemaakt?
Tijd stilgestaan olie int blok?
Filter is wel wat vuil idd.. Maar zou dat echt zo veel kmh schelen?heb je je luchtfilter ook al nagekeken?
Denk ik wel.1. Nee een gewoon luchtfilter onder de tank.
2. Werkt prima
3. Dacht het niet..
4. Hoe check ik of er olie in het blok zit?Filter is wel wat vuil idd.. Maar zou dat echt zo veel kmh schelen?
Witte rook? Uit de Auspuff? Nee dan is dat het niet
Denk ik wel.
Staan de kleppen goed, trouwens?
En geen afknijp-verzinsels in de carbs?
Extra benzine-filtertje in de slang?
Wat kost zo'n dynotestje? De motor heeft maar 300 euro gekost.. dus wil ik niet 1/3 van de waarde uitgeven aan een test.Zet de motor maar op de pijnbank (de dyno). Ik sta er niet van te kijken dat de mengselverhouding niet klopt.
Ongeveer 30 a 40 Euro. Maar je hoeft ook niets uit te geven, dan blijf je max 100 rijden en komen er ook geen boetes binnen op de snelweg.