Hallo!
Ik heb via het motorforum een lekkere oude cbr600f1 pc19 aangeschaft voor weinig. Deze jongen heeff een behoorlijke tijd stil gestaan en ik moet zeggen dat de tijd zijn werk heeft gedaan. Wat vlug en dieper roest hier en daar maar de motor en dergelijke zijn allemaal nog prima.
Opgehaald!
Bij aankomst gelijk de kappen er af voor de inspectie. Uiteraard een volledig lekkende vork
Het wordt steeds minder motor (of juist meer )
Blok eruit gelepeld. Vinger tussen frame en blok gekomen, auw. Vraag niet Pluspunt: blok kurkdroog aan alle kanten.
De naakte waarheid. Nu stralen en 2k spuiten en verharden in 70' cels.
Gisteren het hok maar ff leeg getrokken, muurtje dicht getimmerd en wat opgeruimd. Net even wat overzichtelijker schlusselen
Het idee is om er een streetfighter van te maken. (Joh?) Korter kontje, usd vork, digitaal tellertje etc etc. Kleurenpalet zal waarschijnlijk zwart, nardo grijs en vuurrood (remklauwen) worden.
Ik ga proberen om regelmatig nieuwe foto's te blijven posten.
Joeh!
Ik heb via het motorforum een lekkere oude cbr600f1 pc19 aangeschaft voor weinig. Deze jongen heeff een behoorlijke tijd stil gestaan en ik moet zeggen dat de tijd zijn werk heeft gedaan. Wat vlug en dieper roest hier en daar maar de motor en dergelijke zijn allemaal nog prima.
Opgehaald!
Bij aankomst gelijk de kappen er af voor de inspectie. Uiteraard een volledig lekkende vork
Het wordt steeds minder motor (of juist meer )
Blok eruit gelepeld. Vinger tussen frame en blok gekomen, auw. Vraag niet Pluspunt: blok kurkdroog aan alle kanten.
De naakte waarheid. Nu stralen en 2k spuiten en verharden in 70' cels.
Gisteren het hok maar ff leeg getrokken, muurtje dicht getimmerd en wat opgeruimd. Net even wat overzichtelijker schlusselen
Het idee is om er een streetfighter van te maken. (Joh?) Korter kontje, usd vork, digitaal tellertje etc etc. Kleurenpalet zal waarschijnlijk zwart, nardo grijs en vuurrood (remklauwen) worden.
Ik ga proberen om regelmatig nieuwe foto's te blijven posten.
Joeh!
Bijlagen
Laatst bewerkt: