CBR600F3 '96 Streetfigter stuntbike

WheelyBoy

MF'er
3 jan 2004
156
0
Zaandam
Kocht hem als racer, 1e dag gelijk bijna alle kuipen eraf gehaald en teruggebracht naar de verkoper want die hield € 300 van de prijs af als ik die kappen kwam terugbrengen.
Daarna ongeveer een maand wezen verbouwen en modden tot streetfigter stuntbike, hij gaat dus gebruikt worden voor proffesioneel stuntrijden 8-)

Honda CBR600F3 1996

- Renthalstuur
- Tandwiel en kettingset voor stunten
- BSM Exhaust volledige RVS uitlaat
- Andere kroonplaat
- Langere koppelings en gaskabels
- Streetfighter voorlamp
- Goeie crashcage en wheelybar
- Aangepast oliesysteem
- Instelbare koppelingshefboom
 
Laatst bewerkt:
leuk speeltje,
weer eens iemand die een fighter gebruikt waar die voor gemaakt is.. 8-)

maar stunt niet echt makkelijk met 25kw of wel?
 
Lees ik dat goed? dat er 25kw staat?
pff dan moet ik toch eens gaan oefenen met me gsxr400
Igg succes er mee!! :}
 
maar stunt niet echt makkelijk met 25kw of wel?


Maakt niet veel uit.
Komt er ook nog een handachterrem op de fiets, of heb ik die over het hoofd gezien.
Altijd leuk zo'n stuntfighter.
Zelf kan ik niet gaan stunten ivm werk, erg jammer want ik speel graag.
 
stunten met 25 kw lukt makkelijk.
Krijg hem zelfs in z'n 2 gemakkelijk omhoog, hij heeft alleen bovenin minder power maar voor stunten heb je vrnl. veel power nodig bij lagere toerentallen dus dat zit wel goed. :+
 
maar stunt niet echt makkelijk met 25kw of wel?
Ik kreeg m ook gemakkelijk omhoog met 25kw... Heb alleen me 2 gesloopt, maar dat was een bijkomstigheid. Had ook met vol vermogen kunnen gebeuren.

Heb je trouwens een groter achtertandwiel gemonteerd?

(Foto in mn signature is btw ook nog met 25kw...)
 
relax he! ik ga volgend jaar zodra ik geld heb voor een 2e motor ook een stuntfighter bouwen. waarschijnlijk een blade :)

Lukt het stunten op deze al even goed als op je brommer? :)
 
ja, groter achtertandwiel en kleiner voortandwiel, allebei Renthal.
Stunten lukt ondertussen al redelijk net zo als op me brommer en KTM, zie filmpje hier, had er trouwens toen pas 3 echte uurtjes in totaal op gereden :)

http://media.putfile.com/wwwWHEELYBOYnl-Stuntshow-Honda-CBR

1big.jpg


2big.jpg


3big.jpg
 
Ik wist niet dat jij ook hier zat :}
Mooie stuntbike :Y
En het stunten gaat ook met de motor al supergoed aan het filmpje te zien
 
Een natuurtalent zo te zien :}

Volgens mij heb je voor dat soort stuntwerk meer aan minder vermogen, dus 25kw is dan voldoende.
 
no way dat ik tandwielen ga monteren van 15 inch zegmaar achter, persoonlijk vind ik dat geen stunten meer,

op power en met zoon tandwiel kan iedereen dat, bewijz jezelf en laat het zo. dan ben je in mijn ogen meer een echte stunter :)

Gr. STeven
 
bedankt voor de leuke reacties, ben ook zeer blij met me bike-je :]
25 kw is idd zat voor stunten, zo zie je maar weer.

no way dat ik tandwielen ga monteren van 15 inch zegmaar achter, persoonlijk vind ik dat geen stunten meer,

op power en met zoon tandwiel kan iedereen dat, bewijz jezelf en laat het zo. dan ben je in mijn ogen meer een echte stunter :)

Gr. STeven

Tandwielverhouding zijn zeker belangrijk, vooral als je je aan de wat 'moeilijkere' stunts gaat wagen, hiermee bedoel ik eigenlijk stunts waarbij de tandwielverhouding een belangrijke rol speelt.
Ikzelf heb nu 14 - 47, en ga naar 13 - 47 binnekort, omdat ik nu al merk dat hij af en toe wat moeite heeft met deze vertanding.
 
Het omhoog krijgen niet nee, maar het gaat om de prestatie die dan volgt....

Klinkt dubbelzinnig :+
 
Heb ook 1 kleiner voor, trekt als een beer, en meer toeren moet je ook niet maken als je nog naar meetings wilt rijden.............

Grtjssssssssssss Bobbl
1 kleiner voor doet ook al wonderen, wil je dan meer kun je altijd nog achter groter gaan...
8-) 8-) 8-) 8-)
 
persoonlijk vind ik dat genoeg, hoog uit achter nog 3 tanden derbij, maar zeg zelf. met grote tandwielen is het allemaal niet zoon kunst meer ?

Gr. Steven ;)
jongen je weet NIET waar je over praat hoor!!

zo´n groot tandwiel heeft NIKS te maken met de motor omhoog krijgen!! maar om de minimale snelheid omlaag te krijgen, zodat je makkelijker kan cirkelen of andere langzame tricks!! normale snelheid wheelies kunnen ook gewoon in de 2 dan he!!

ik denk niet dat je kan oordelen over wie wel of geen echte stunter is!
 
jeps, snap je punt. wil alleen maar zeggen dat wheelies op die manier door iedereen gedaan kunnen worden. of niet soms :P ?

Gr. Steven
Tuurlijk, een open-hartoperatie kan ook iedereen. Geef maar 'ns een mesje ....

De meeste mensen kunnen met al het vermogen van de wereld nog geen wheelie maken, en er zijn er bij die een motor met bijv. 25Kw voor eeuwig op het balanspunt kunnen houden en rondjes draaien op een vierkante cm.
 
Terug
Bovenaan Onderaan