CBR600F3 '96 Streetfigter stuntbike

Goed bezig man :}

Ik heb onlangs mijn kabelboom weggewerkt...
weet waar je aan begint, maar als je een beetje lef hebt en goed kan solderen zou je kunnen overwegen om je kabelboom door te knippen en onder je tank te leggen. Zekeringkastje kan dan onder de buddy zodat je er nog bij kan en andere draden moet je verlengen zoals je draden naar lampen en tellers. Effe paar meter krimpkous kopen en wasterdicht sealen. :Y

Been there done that en een paar dagen later ben je erg tevreden... ik wel iig.

Maar nogmaals, je moet wel een beetje durven en niet kleurenblind zijn :?
 
ZEKER niet. als jij op mijn blade zou stappen lig je er binnen de minuut af... geloof me maar _O- het nadeel van zo´n groot achtertandwiel is dat ie BIZAR happig wordt, giftig zo je wilt.. het is dus alleen maar moeilijker om zo te rijden, juist niet makkelijker!! waarom denk je dat de meesten op een gewone bike al in zn 2 beginnen= omdat ze die 1 niet aankunnen! moet je nagaan, mijn 1 is een soort 0,4!!
 
Goed bezig man :}

Ik heb onlangs mijn kabelboom weggewerkt...
je moet wel een beetje durven en niet kleurenblind zijn :?

ik bén kleurenblind maar de kabelboom kleurtjes kan ik nog wel van elkaar onderscheiden gelukkig, wel een pens werk inderdaad ;)
 
Het omhoog krijgen niet nee, maar het gaat om de prestatie die dan volgt....

Klinkt dubbelzinnig :+

Idd, de tandwielverhouding maakt de stunts echt niet makkelijker, je moet ze nog helemaal met je eigen lichaam uitvoeren dus, het zorgt er alleen voor dat de motor het wat makkelijker heb.
 
ik denk dat zitten wat makkelijker is dan wheelieën _O-
niet om het een of ander maar ik denk dat je bij de eerste poging neer gaat.. het is echt juist veel moeilijker. maar je mag er wel eens gewoon op rijden hoor! kom maar naar de spektakeldag morgen, hans van wijk zoetermeer :W :W
 
Steven, niet lullig bedoelt hoor, maar waarom lul je over wheely's en ECHT stuntwerk als je niet een je rijbewijs hebt.. :?
je kunt dan wel regelmatig een stukje rijden en ook op verschillende motoren, en een klein stukje achterwiel kan iedereen wel. Maar wat hun doen is wel wat meer dan dat..


Met mijn vorige motor reed ik ook rustig 2 km op het balanspunt, maar verder dan rechtuit en een enkel flauw bochtje ben ik nooit gekomen..daarom denk ik ook dat hun beter weten waar ze het over hebben dan ik ;)
 
Even een update-tje van de stuntmotor.
Motor ligt nu gedeeltelijk uit elkaar, ivm schoonmaken van achterbrug, frame en andere delen, ook worden aantal dingen opnieuw gespoten, en installeren van 2e handrem op stuur waarvoor ik de rempomp heb aangepast. *D
Binnekort meer!
 
op het moment heb ik ff geen camera want die is ff weg voor kleine revisie.
Zodra ik em terug heb zal ik fotos maken hoe het erbij staat! ;)
 
als je op een suzuki GS500 ook zo'n lichtkapje zet vanvoor en een ander stuur enzo, lijkt die dan een beetje op jouw moto (de voorkant toch)?
Niet dat ik je wil nadoen maar ik vind de voorkant van een GS500 nogal lelijk en ik denk dat jouw moto er een "beetje" op lijkt.

groeten van een man die zoekt achter een mooie betaalbare motor O-)
 
nieuwe update met wat foto:

cbr_big.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan