Heb hier toevallig een vergelijingstest uit de Kicxstart liggen waarin 5 vrouwen 5 600\'s testen.
Maakt de test meteen waardeloos natuurlijk
Heb hier toevallig een vergelijingstest uit de Kicxstart liggen waarin 5 vrouwen 5 600\'s testen.
Weet niet hoe betrouwbaar vrouwen zijn als je ze laat testen?
Anyway benzineverbruik schijnt nogal schokbarend te zijn van de Honda, verder gaven ze als minpunten:
- het lage ruitje waar je je niet normaal achter kan verschuilen
- vervelende gasreactie
- de remmen
Gemiddeld kwamen ze aan de volgende eindklassering:
1. ZX-6R
2. YZF-R6
3. GSX-R 600
4. CBR 600FS
5. Triumph TT 600
Geef mij maar carburateurs,kijk maar naar de R1,UNBEATEBLE!
[stang-modus]Was gvd een circuit test lopen ze te zeiken over zithouding als je gaat toeren en nog meer van die bullshit, er was er maar 1 die beoordeelde als circuittest, zoals de test bedoelt was, als ik een toermotor test wil lezen, kijk ik wel ergens anders.
Vind die hele kickstart steeds meer de Libelle gaan lijken met die testjes, vond het blad in het begin iedergeval beter.\
Het is en blijft natuurlijk een vrouw, porky...tester 4,heb ik al meerdere malen gelapt dus die is ook niks!
Ik zal op bijde wel eens een proefritje maken en zie dan wel, moeten er wel wat GSX-EN uit Japan komen, ze zijn volgens mij allemaal al verkocht.enne....johnV,op die soes 1000 heb ik pas nog gereden en ik ben er niet kapot van.De eigenaar heeft ook op die vanmij gereden en gaf toe dat de trekkracht in 6 bizar is.
sorry maar elke soes1000 rijder,kan beamen dat de carburatie van een r1 beter werkt dan hun injectie!De trekkracht/koppel van een r1 is ook beter.Ik weet niet waarom je lacht,maar haal er maar 1,ik rij hem er zo uit!!!!
Ik heb hetzelfde vermogen,maar meer koppel!
ok,hij is niet standaard maar het blijft leuk om die gezichten steeds te zien als ze denken dat ze de snelste hebben.En dan komen de bochten nog,bwahahaha...nu ik!