De 1000 nu weegt anders net zoveel als mijn 600Op Maandag 08 oktober 2001 09:47 schreef porky het volgende:
Voor het circuit is de 600 de beste keuze.
ok,probeer op een 1000 bij een bocht uit vol op het gas te gaan,en als je dan nog kan rijden,dan met de 600.De kans op fouten is met een 1000 vele malen groter.De 1000 nu weegt anders net zoveel als mijn 600
lijkt me dat je daar toch wel iets sneller een circuit mee rond, het zal in iedergeval niet aan de fiets liggen.
Aaahh,die rood/zwarte!Die bedoel ik,is van kennis.Makkelijk weg te sprinten![nieuwsgierigemodus]
Enne wat is er dan niet meer standaard
[/nieuwsgierigemodus]
Full akrapovic evolution systeem,Ivan Naalden uit de states,kop geflowed en tandwielen veranderd,totale vering gewijzigd door RaceTech en remschijven en rempomp van Spiegler.
Want bij de TOMS kwam er een Soes 1000 me, bij het sprinten, wel voorbij zodra ik opschakelde naar z\'n 2. En te hard op het gas, dan wil het voorwiel toch wel erg snel de lucht in.
Vervelende is juist dat ik foto's zoek waar de uitlaten op de Fsport gemonteerd zijn, wil dat ie recht met het de lijn van de buddy loopt, dat doet de hotcam niet, paar is iets persoonlijks natuurlijk.1 maand geleden heb ik een 600FS uit 2002 gekocht.
En er staat wel een laser hotcam er op
Tip: in Engeland, Aus en VS de motor is een "CBR600 F4i" en niet "FS" of "F Sport"
Vervelende is juist dat ik foto's zoek waar de uitlaten op de Fsport gemonteerd zijn, wil dat ie recht met het de lijn van de buddy loopt, dat doet de hotcam niet, paar is iets persoonlijks natuurlijk.
Als je kans ziet om een filmpje te maken van je Fsport met hotcam hou ik me aanbevolen... ik kan m eventueel wel hosten voor op t forum hier, evenals foto's.
KickXXXXXstart,,,.,.cd.d,.....Heb hier toevallig een vergelijingstest uit de Kicxstart liggen waarin 5 vrouwen 5 600\'s testen.
Weet niet hoe betrouwbaar vrouwen zijn als je ze laat testen?
Anyway benzineverbruik schijnt nogal schokbarend te zijn van de Honda, verder gaven ze als minpunten:
- het lage ruitje waar je je niet normaal achter kan verschuilen
- vervelende gasreactie
- de remmen
Gemiddeld kwamen ze aan de volgende eindklassering:
1. ZX-6R
2. YZF-R6
3. GSX-R 600
4. CBR 600FS
5. Triumph TT 600
Moet ik dan een nieuwe openen, krijg ik daar weer gezeik mee... werkt prima dit, zo kom je nog eens wat oude info tegen.. iedereen die tegenwoordig maar een nieuw topic opent om niks.welja , kick een bijna 4 jaar oud topic
Ook in jouw geval.. heb je toevallig foto's en/of filmpjes... en wat voor uitlaat hangt eronder?Ook ik heb een maand geleden een cbr 600 f sport uit 2002 gekocht en ben er zeer tevreden mee. Veel vermogen en remmen gaat ook lekker. goede zithouding. Niet te ver naar voren dus goed lang uit te houden. Ook het benzine verbruik valt heel erg mee. Vorige week 220 km. gereden op 14 liter. Wel alleen snelweg. Normaal ongeveer 220 km op 16 liter.
Gewoon een aanrader
Mooiste vind ik nog de driehoekige Yoshimura, maar daar kan ik nergens foto's van vinden, weet ook niet of die er is voor de F4/Fsport.
Damn.... is dat niet het geval bij de 900RR's?Ook bij de CBR600FS is de nokkenaskettingspanner een teer punt.