jmw

Rookie
5 aug 2020
2
0
Ik heb nog een bijna complete Honda CBR600RR 2005 circuitfiets staan, waarvan ik even zit te dubben of ik hem in onderdelen wil verkopen of in zijn geheel.
Bij voldoende interesse zal ik hem gaan demonteren.
Motor staat ca. 6000km op de teller, werkelijk zal minder zijn omdat hij 1000km op straat heeft gemaakt en verder alleen maar in mijn bezit is geweest.
Er zit een 2010 (meen ik, ga ik even nakijken in verband met de verschillende asmaten) 600RR voorvork in, Yamaha R6 5 spaaks velgen (en een extra set regenvelgen) en het frame is volledige blank aluminium, deels geborsteld.
Frame geen kenteken en heeft een kleine reparatie gehad aan de ophanging van de spanningsregelaar, en zitten wel kleine grindpitjes op maar is verder gewoon recht. Er zit momenteel een Leovince slip-on.
Graag even een PM sturen bij interesse, foto's zal ik nog maken.
 
Ik zoek een setje helibars hogere clipons voor een 2008 rr. Iemand nog ergens een setje liggen soms..?
 
heb evt interesse in het voorwiel (als deze in een 2004 vork past), en snelgas mocht dat erop zitten, en een helder dubbel bubbel ruitje als die erop zit.
Lastig nog zonder foto's, haha
 
Laatst bewerkt:
Ik heb evt interesse in circuit kuip werk, QS, een slipper clutch indien aanwezig en een achterschok.
 
Terug
Bovenaan Onderaan